• Angie08

Vågar man testa?

Hej,

Är på bim-2 idag och har hela denna veckan mått väldigt illa, fast mest på eftermiddagen, men då blir det nästan olidligt.
    Har haft lite hugg de senaste dagarna i nedre delen av magen och fått väldigt känsliga bröst. 
    Är dessutom VÄLDIGT uppsvälld på magen. 

Är det vanliga symptom på en graviditet? Kan det vara värt att testa idag? Och kan man då testa med eftermiddagsurin eller är det viktigt att göra det på morgonen?

Tacksam för lite hjälp! :)

• Svar på tråden Vågar man testa?
  • Angie08

Får jag fråga vilket test du använde?

Du kanske får positivt lite senare, kan ju vara för att det inte va på morgonen också.

• Majandra

Joo det går fint. Jag märkte av lite älflytn i fredags och lördags och hade lite ont k magen lördag. Man kan ju ha ont i magen av mycket men tror det blev äl där. Så har myst efteråt också men nu börjar typ den lång väntan mot 21 november och bim :) Lagom så man kan berätta för familjen till jul :)

• Kakaa

Jag är på BIM+1 Testade igår och skymtade ett svagt plus i fem sek, sedan försvann det och blev negativt. :/ 

Jag vågar inte testa igen.. *muttra* 

• idaab90

Åh klart du ska ta ett till! Jag är på BIM +3 och väntar på leverans från Testlagret ;) håller tummarna för dig!

• Kakaa
    idaab90 skrev 2012-11-07 14:41:19 följande:
    Åh klart du ska ta ett till! Jag är på BIM +3 och väntar på leverans från Testlagret ;) håller tummarna för dig!
    Tänkte vänta till 11/11 eftersom min ÄL kan ha varit sen och då blir även mensen sen också. :) 
  • Soffipropp

Det molar av och till här precis som det kan göra innan mens. Så mensen dyker väl upp snart;-(

Svar på tråden Vågar man testa?