• idaab90

Vågar man testa?

Jag har bim idag.. Dock inga känningar överhuvudtaget i nedre delen av magen på att mensen är på g.
    Mår däremot illa ibland på eftermiddagen (men när det kommer är det verkligen kraftigt!) samt imorse hade jag svårt att äta frukost, känslig för dofter ibland (speciellt under illamåendet), ömma bröstvårtor sen ÄL men som idag har gått över till känsliga bröst. Kissar har jag dessutom gjort flera gånger idag. Direkt när jag är färdig känns det som att jag behöver kissa igen.
    Vad kan det bero på? I lördags fick jag en känsla i kroppen som sa att jag var gravid, men idag är jag osäker. Kan det vara så att jag kanske hoppas för mycket?  Obestämd

• idaab90

Nej jag har inte tagit något test. Väntar till slutet av veckan om inte mensen kommit då.. :) håller tummarna!!!

• idaab90

Idag är jag illamående direkt på morgonen! Var kissnödig när jag vakna men det kom knappt nåt. Det drar och känns som molvärk i magen.. Magen är uppsvälld också.. Hm. Känner mig hungrig men ändå rejält illamående.. Kanske är mens på g? Eller urinvägsinfektion? :O

• idaab90

Åh klart du ska ta ett till! Jag är på BIM +3 och väntar på leverans från Testlagret ;) håller tummarna för dig!

• idaab90

Jag känner att jag behöver lite peppning.. Tänkte testa imorgonbitti och är verkligen nervös. Jag har haft en känsla i kroppen hela kvällen som säger att jag är gravid. Utebliven mens (är på BIM+4 idag), ömma bröst, illamående till och från ibland, konstig dov mensvärk i magen.

Jag är så rädd för att bli besviken imorgon när jag testar eftersom att jag verkligen st den här gravid och hoppas känslan..

• idaab90

Hmm.. Vet varken bu eller bä nu. Tog morgonurin på ett Graviditetstest från Testlagret och dum som jag är håller jag på och rör upp och ner på det även om det står (såg jag efter) att det skulle ligga plant. Haha! Nu däremot, när jag vrider lite tycker jag mig se två streck! Kanske bara är inbillning??

• idaab90

Nej nu kom mensen! ;) kände inga symtom idag överhuvudtaget så antog att tant röd skulle hälsa på!

• idaab90

Jag har tagit 4:a grav test från Testlagret och alla visar två starka streck. Betyder det att jag är gravid? Kan de visa fel? Jag har inga som helst symtom!! :O

Svar på tråden Vågar man testa?