• Kakaa

Vågar man testa?

Jag är på BIM+1 Testade igår och skymtade ett svagt plus i fem sek, sedan försvann det och blev negativt. :/ 

Jag vågar inte testa igen.. *muttra* 

• Kakaa
    idaab90 skrev 2012-11-07 14:41:19 följande:
    Åh klart du ska ta ett till! Jag är på BIM +3 och väntar på leverans från Testlagret ;) håller tummarna för dig!
    Tänkte vänta till 11/11 eftersom min ÄL kan ha varit sen och då blir även mensen sen också. :) 
  • Kakaa

Jag testade BIM +2 och fick positivt! :D 

• Kakaa
    Soffipropp skrev 2012-11-08 18:13:02 följande:
    Nu har det inte kommit nånting. Var lite bieget när jag torkade mig, men inget mer. Det molar i stort sett hela tiden.
    Ja fast jag har hört att om man blöder som en vanlig mens att man inte är gravid. Men det är ju olika för alla. Finns väl nån som haft vanlig mens igenom hela graviditeten.
    Ja jag kanske ska ta ett test. Men skulle bli jättebesviken om det var negativt.
    Hur var det för dig? Molade det i början?
    Var det klumpigt blod? isf kan det kanske inte finnas något.. Men om blodet var sparsamt och klarött så kan det fortf vara bebis.. 

Finns ju kvinnor som haft en sparsam mens under hela sin graviditet? 
  • Kakaa

Hur var det när du blödde som rikligast?

• Kakaa
    Soffipropp skrev 2012-11-08 19:35:56 följande:
    Det har bara vart en liten starkare rosa aktig färg. Det började med lite beiget vid lunch sen har det bara varit lite rosa som mest.
    I vanliga fall när jag får mens brukar det ju börja blöda nästan på en gång. Men så här lång tid tills det börjar blöda har det aldrig tagit.
    Det molar i magen hela tiden, men inte samma typ av "mol" som vid mens. Det är bara att vänta och se helt enkelt.
    Och du är vid BIM? 
Svar på tråden Vågar man testa?