Köpenhamn skrev 2012-05-13 22:26:53 följande:
Jodå. Det är bara det att det är komplexa frågor. Du skriver hyllmeter som viftas bort med ett ord - stereotyping. Men du fortsätter ändå. Det tycker jag är skoj. Det är som att du saknar en reflekterande funktion. Som jag ser det.
Jag misstänkte det förut men nu råder det inga tvivel, du trollar. För ingen kan vara så fruktansvärt obegåvad, inte ens här på FL, att de efter 3 gånger fått något förklarat för sig inte kunnat ta till sig det.
Eftersom Stereotyping inte påverkar resultatet när personerna skriver eller gör något som är viktigt så är det helt oväsentligt när vi tittar på tester som betyder något som ex. SAT, intelligenstest eller högskoleprovet. Eftersom jag angivit källor så blir det helt orelevant det enda som är intressant nu är om du kan hitta någon källa som är bättre/trovärdigare än mina. Något du med största sannolikhet inte kommer kunna göra.
Jag kommer bara bemöta det du säger i fortsättningen om du faktiskt presenterar någon forskning, vad du tycker/tror kunde inte spela mindre roll.