Tvingas välja mellan familjen och hästarna?!
Min sambo som är totalt ointressad av hästar sa idag att han fått nog att alla pengar går till hästarna(även om man minskat utgifterna till minimum kan inte tävla lr träna eller något köper inte nya saker osv)
Har hästarna hemma och hyr en gård, har två hästar som jag älskar något enormt speciellt den ena som jag haft längst.
Ni som håller på med hästar vet att det är ingen pryl man bara gör sig av med, det är en livsstil det är ju ens liv, man får motion av dem men samtidigt psykisk återhämtning.
utan dem är jag ingenting jag skulle helt ärligt bli deprimerad, de gör mig så glad och jag gör allt för dem mår så bra av dem.
Min sambo sa, sälj hästarna eller vi gör slut:(
vi har ett barn ihop..
nu pratade vi endel och allt är "lugnt" igen men anar att detta kommer komma igen..
men jag har alltid älskat djur och ja jag vill inte leva utan dem även om jag knappt hinner med dem kan jag inte vara utan dem.
hade ju varit skönt o bara focuera på barnet/barnen nu en 10års period kanske men om jag säljer dem kommer jag ju aldrig få tillbaka just de hästarna och det känns som att får jag inte ha dem så vil jag inte ha häst men utan häst kommer jag falla sönder:(