Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?
Terese L: Ja hormonöverflöd har du garanterat och det blir riktigt skönt att bli av med lite sånna ;)
Är också lite avis på förstisarna, för även om det är lika stort mirakel vilket barn man än får så är ju första något så unikt och speciellt så den kännslan saknar jag ibland.
Jag var inte alls så här less på graviditeten när jag väntade ettan även om jag hade en del krämpor då me, som mkt vätska mm , (har inte varit så här less under någon av mina 5 tidigare grav för den delen) all planering och alla inköp och packning av BB väskan var klar långt innan det behövdes och jag svävade på rosa moln hela tiden hade inte en tanke på att bebisen skulle komma före BF datumet även om jag längtade sjukt mkt efter innehållet i magen, jag var bara 16 år när jag blev gravid och egentligen bara en snorunge, men den snorungen mognade med graviditeten och blev en fullfjädrad , mogen och ansvarsfull mamma, nu väntar jag mitt 6 barn och fyller 30 i juli, helt sjukt så fort tiden går minns min första grav och kännslan jag hade som om det vore igår....