• Ann Lis

Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?

Butterflie: Ja det låter som du känt tappen, trådarna från spiralen brukar rulla upp sig runt den och i enstaka fall in i den som det gjorde för mig första spiralen jag använde..

• Ann Lis

Kia82: Personligen så tror jag inte alls det gör något och är du inte mogen så startar det ju inte ändå, vet dock att mååånga är helt emot att man på egen hand ska vara där och "pilla" , något jag inte håller med på det är ju din kropp och att känna på sin egen tapp är ju inge värre än att någon annan gör det, och har inte vattnet gått så är det ju ingen infektiomsrisk heller, då skulle ju sex vara förbjudet me...

Så summan av detta: Pilla så mkt du vill på dintapp du, och hoppas det händer grejjer;) 

• Ann Lis

jesand: Klart du får hänga med, visst disskuterar vi om mkt intressanta saker här kan bara hålla med.

Kia: Gud va spännande hoppas verkligen att det är på för dig, om det funkar för dig så kommer jag defenetivt testa detta om några veckor, när tappen känns mogen :)

Kom ihåg att uppdatera nu bara! :)    

• Ann Lis

JS85: styrke kramar tebax!!!

Hoppas på de bästa imorgon dvs att det har hänt mera saker och att det är på G nu!!!

Ja visst gör vi ett jäkla jobb, jobbigare än man någonsin kan tro....   

• Ann Lis

JS85 : Håller me här ligger vikten på +25 kg sen innan jag blev gravid, har stått still i flera veckor nu och hoppas innerligen att det håller sig på samma vikt nu. Jag får mkt att jobba med efter förlossningen som vanligt....

Det där med slemmet kan nog te sig lite olika och du har ju haft  lite rosa med så då borde de ju hänt något, för mig har det varit ett säkert tecka att det är på G. Kan bara önska lycka till och hoppas på de bästa!

Usch i natt har det varit en så här jäkla skit natt, har inte sovit många timmar, blir en mkt seg dag.... Fy de lilla jag sov så lyckades jag drömma att det kommit lite blod och att förlossningen var på G, gud va besviken jag blev när jag vaknade och skulle kissa och det inte kom en  röd prick på papperet......      

• Ann Lis

Åh Kia du har så mkt känningar nu , va spännande,  hoppas för din skull att det blir bebis snart. Hur långt  gången är du nu?

• Ann Lis

Haha, ja men det blir man nog oxå, det ända man tänker på är ju att man vill få ut det lilla miraklet....

Nej det finns nog inget mer att prova än de du gjort, det är väll i så fall annanas eller recinolja eller något som får  igång tarmarna, men som sagt så är det ju väldigt omdisskuterat hur vida man ska experimentera med det eller inte....

Tycker det låter som det kommer att sätta igång på dig snart i alla fall. :)

Jag önskar jag var en vecka längre på G då skulle jag kunna börja "experimentera" lite oxå, är ju bara i v36 nu  så det är väll inte  fullgånget än egentligen, men om det skulle starta ändå så skulle jag låta förloppet fortgå och inte vila eller prova annat för att stoppa det, tror inte  dom på förlossningen här stoppar det  i de här veckorna heller.

Idag har jag haft ilningar/molvärk neri, men inga värkar bara som typ lätt mensvärk, och så hugger det till ibland, men det är ju så svårt att veta vad den värken betyder, har ju foglossning oxå, men tycker inte att det känns på samma vis, jaja utan värkar  så kommer det ju ingen bebis i alla fall, men hoppas gör jag ju så innerligt att något händer med tappen när jag känner denna värk...         

• Ann Lis

33 dagar kvar här.

Jag tycker det låter som att ni alla  kommer få bebisar snart, gud va spännande!!!! :D

Själv så  får jag nog vänta någon vecka än på att det ska börja mogna och på att jag ska få "känningar", är ju det bästa om man inte får prematur alls men min förra föddes i v 36+4 och han var helt  "färdigbakad." åt dirrekt , behöll värmen , andades hur bra som helst och vägde 3350kg, vi åkte hem efter 1 dygn,  så  det behöver ju inte alls bli något som helst  "krångel" om det blir lite tidgare heller, det största plusset med att få tidigare var ju att slippa de där sista jobbigaste veckorna, det sämsta nu är ju i stället att skulle jag gå tiden ut så kommer denna grav kännas som en hel evighet,     

• Ann Lis

En stilla undran bara, läcker ni mkt ur brösten? Jag läcker hela tiden och får fläckar på tröjjan hela tiden, funderar på att köpa inlägg redan nu....

Svar på tråden Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?