Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?
Knytets mamma : jag har gått upp mest i vikt pga de jag ätit , hade gått upp nästan 20 kg innan innskrivningen som var i v 16,sen har jag även vätska, fick det ganska tidigt me, har "bara" gått upp 5 kg sen inskrivningen alltså och senaste veckorna har jag stått helt still. (som tur är). Jag har gått upp mellan 20- 30 kg alla tidigare 5 grav och lyckas gå ner till min start vikt som legat mellan 55- 60 kg när jag ej är gravid. (efter jag fått mitt andra barn gick jag dock ner till 49kg till min längd på 169cm men då tränade jag hela tiden), men nu är jag ju några år äldre och det kan bli svårare att gå ner men, men... jag är berädd på att kämpa :). Jag har inte haft inställningen att äta bara för jag är gravid, utan jag har ätit mkt onyttigt pga ett sjukt sug,på sötsaker, sen slutar jag röka när jag är gravid och då blir sötsuget ännu större + att jag bara gått hemma och inte rört på mig som jag skulle hela denna grav, längtar jätte mkt nu tills jag kan börja röra på mig igen både promenera och rida, har 2 hästar som jag läntar till att få köra igång med igen. Sen har jag alltid varit noga med att göra sittups efter varje grav.
Nu längtar jag iof mest till att få sova på nätterna, jag har sååå svårt att sommna sen alla natt kissningar på detta blää!!! En natt i veckan sommna jag inte förrens halv 5 på morgonen och kl halv 6 var det dax att gå upp och ta hand om djur + barn då var jag helt kabbslut. Har ni andra oxå svårt att sommna och sova skönt!!??