Till er alla: , ja vi har rätt att vara bittra denna sk slutspurt är jobbigt både psykiskt och fysiskt ju, och ja att männen står ut är ju ett under hehe.
Jag har oxå haft en jätte dålig natt kunde inte sommna , myrkryp i benen, sprungit på toa 1 ggn i timmen så fort jag vänt mig om eller fått en sammandragning så har jag nästan kissat på mig , till råga på allt så har jag oxå mått illa i natt men det gick över till slut...
Ingen sol här heller idag, blir en tråkig dag sambon jobbar varje lediga dag som helgdagar och helger med sitt företag förutom heltidstjänsten som han har kvar till den sista Juni, och nästa vecka ska han börja på intro på ett nytt ställe där han ska jobba som vikarie när han slutat på företaget som han är nu (som tyvärr gick i konken ju tragiskt för alla anställda bybor härikring som har familjer att fösörja,) så jag kan samman fatta mitt liv så här: Jag och barnen, för min sambo känns som särbo och vi träffas aldrig....
Och inte har vi råd att träffas heller, eftersom jag inte får in något i månaden och då måste han ju in med så mkt pengar som möjligt eftersom vi inte vet hur mkt vikariatet ger från månad till månad, så vi måste få in en buffert till kommande "planerade och oplanerade utgifter.....
Och ja jag känner mig bitter och less på detta och ibland är det så jobbigt att jag grinar en hel dag över att livet känns så tragiskt!!!
Idag ska jag skjutsa tjejerna på uppgradering och avslutning i jujutsu som dom är med i och imorgon så åker dom långt iväg på läger med hela klubben och kommer hem på söndag, så det blir bara jag och grabbarna hemma och äldsta grabben ska sparka fotboll så denna helg har vi skjutsen så ja denna helg kommer snart vara slut känns det som innan den äns har börjat och just nu är jag glad för de för då kommer jag närmare nästa vecka och nästa helg då jag ska börja med mina huskrer ;)
Usch va gnälligt detta inlägg blev då men har ingen annan att gnälla till så då får ni era stackare stå ut....
Går i alla fall in i v 37 idag