Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?
Kia82 skrev 2012-04-10 09:45:27 följande:
Hade onda sammandragningar igårkväll och efter att vi sexat blev det ännu mer, längtar efter ännu fler förvärkar. Det drar ganska bra i ligamenten nu och bebben har legat med huvudet neråt de sista dagarna. Är vansinnigt trött på att vara tjock och vill bara ha ut ungen nu.:-P Är i vecka 34 på fredag och det känns som att det är megalångt kvar trots att jag ju vet att det kommer att gå fort. Om två veckor är det dags för nästa bm-besök.Har slängt in de minsta bebiskläderna i tvättmaskinen här nu och har börjat plocka ihop lite smått med vad som ska vara med i BB-väskan, tycker inte att jag har något vettigt att ha på mig efter förlossningen och måste se till att köpa några fler amningstoppar. Hade även tänkt att köpa en midjegördel, har inte haft det tidigare gånger men har hört att det kan påskynda att livmodern drar ihop sig och det kan ju vara skönt att kunna ha lite midja i sommar innan kilona på magen försvunnit så en sådan ska jag börja använda så fort vi kommit hem.
Någon som har erfarenhet och kan tipsa om någon bra?
Vill med sexa, saknar vårat sexliv.. Visst vi försöker men de går inte riktigt. Känns som om jag krymp där nere =(
Har länge väntat på å tvätta upp kläderna nu och vika in dem i byrån, även packa bb-väskan men får ta det till helgen. Ska till bm i morgon på UL å hoppas det då går å se könet =) Sängen och vagnen är ial färdigbäddade å klara nu saknas bara bebis =) Går in i v.33 i morgon och ja det känns som om det e en evighet kvar!!
Här e det tvärt om, har massor att ha på mig så fort magen försvunnit lite men har däremot inget att ha på mig just nu, känns inte lockande att köpa nya mammakläder heller när det är så kort tid kvar.. Förut kunde man ha taits, långt linne eller klänning. Nu slutar de långa linnena precis under magen och en del knälånga klänningar slutar strax nedanför rumpan. taitsen är på tok för trånga över bäckenet =(
Och det jag saknar mest av allt är mina gamla jeans.. Älskar att gå i jeans men nu kan ja inte ens ha knappen öppen med en toffs i för höfterna blivit för breda.. Känner mig som en flodhäst, är lika vig som en med =(
haha får nog lägga 2kg i en ryggsäck å ha på ryggen så det blir jämvikt hihi ^^ Känner även att knäna tar stryk, har trasiga knän sedan innan å det blir inte bättre av graviditeten.. Pust, ne e en riktigt gnällkärring idag.