Julia82 skrev 2012-03-28 06:44:26 följande:
Butterflie, då har jag nog tur för min verkar vara lagom för folk i min omgivning ;) haha! Jag tycker själv att den är lite större än andra i som är i min vecka, men det är ju så olika. Min mage kom som över natten i v 20, och sen har den hållt sig i ungefär samma storlek fram tills nu i v 29. Jag Märker inte att den växer så mycket iaf. Men visst är det mysigt att se sig själv gravid! Jag hade massa aha-upplevelser förra veckan när jag såg min spegelbild i skyltfönster på stan etc och såg mig själv med en kula på magen. Haha, har fortfarande inte fattat att det här äntligen händer mig :)
Det går ju inte jämnföra sig med någon annan, alla ser olika ut och får såklart olika stora magar. Tycker man att det är jobbigt att få kommentarer om sin stora/lilla mage så är det nog bäst att säga ifrån. Att man blir sårad och tycker att det är jobbigt att höra om det hela tiden.
Hoppas ni andra haft en lika fin helg som vi haft här i Borås-området. Helt otroligt när solen strålar från en klarblå himmel, och det är närmre 20 grader varmt i mitten av mars!! Så härligt, fler såna dagar vill jag ha :)
Ja men klart man e glad över magen =) I början såg man bara otränad ut men nu kan man ha linnen och visa upp den =) jo vet att man behöver säga ifrån men är så trist bara att en av de närmsta ska jämföra sig så hela tiden och alltid vara värst. Sen självklart tycker ja synd om henne som har så ont hela tiden.
Min sambo skrev en dag på fl att nu e det 90dagar kvar, givetvis var hon tvungen och kommentera att hon minsann bara hade 68 dagar kvar. Jaha? Vi ville ha ett sommarbarn och det fick vi ju =) Men ändå ska det skrytas att hon ska ha först.. Menar det är ingen tävling, vi skaffar barn för vi vill ha det inte för att vara värst liksom. Sen är jag alltid trött för ja sover max 5h varje natt, kan inte sova mer och kan inte vila på dagen.. ja men då sover hon bara 3h säger hon, men ändå så sover hon middag 2-3ggr varje dag så kanske inte så konstigt då att hon inte sover på natten.
Hihi det har varit lika fint här i Ulricehamn området, och som det ser ut nu så kanske även denna helg bli varm och fin =)