Butterflie skrev 2012-07-05 08:37:20 följande:
Hej, vi ska in till bvc idag här.. E så nyfiken å se vad min lilla väger nu. Även hon e ett matvrak å äter 90g varannan-var 3dje timma.
Tycker dock att det känns väldigt mycket för å va en 3v tjej.. Men hon får inte ont i magen eller så utav det så då borde det väl inte vara farligt? E ju hon själv som vill ha så mycket å hon rapar efter..
Dock e magen lite knas så brukar få hjälpa henne med bajsandet, hålla i benen så hon kan trycka på å så. Vilket fungerar kanon =)
Har ni sex redan? Jösses hihi tuff brud =) Själv e jag livrädd å vågar inte än.
Iof blöder ja fortfarande lite med så ska inte ha det.. men bävar för den dagen det e dags =(
Kia, men han gick inte ner så mycket då eller? ha inte förstått iof hur mycket de får gå ner. men har för mig mina flickor gick ner runt 300-400g efter födseln. Förutom denna lilla tjeja då, hoppas bara hon inte växer för fort så hon får växtvärk bara..
Vår kille äter 120 ml var 3:dje timme.
Ja, sex är en viktig del av vårat liv och mår man bra så är det bara att köra på.
Nej, han gick ju inte ner så mycket, 180 gram. 10% är ok att dom tappar under de första dagarna utan att det ska vara någon fara så det skulle ju vara 427 gram i hans fall då.