• Ann Lis

Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?

Vilken härlig historia , ryser och blir tårögd och va mkt komplikationer du hade då :(

Känner igen mig lite faktiskt, hade ju inga  grav komplikationer, men blev "oplanerat" gravid när jag bara var 16 år gick första året på gymnasiet, söp för fulla muggar och rökte som en tok  hade inga planer i världen på att bli mamma hade  haft ett ganska stormigt förhållande med min pojkvän i  endast 6 mån och han var vid de laget 20 år, min grav räddade mig/oss ur skiten, där både alkohol och droger härjade runt överallt i våran närhet, konstaterade min grav i ett tidigt skede och kunde ta av stånd från både alkohol och nikotin tidigt i graviditeten, mina misstankar att jag var gravid kom eftersom mensen inte kom, mådde illa, och började gå upp i vikt , blev ändå enormt chokad av det "possetiva" resultatet, som så klart visade sig vara ett possetivt resultat där jag mognade enormt som mamma bytte umgänge och blev lycklig, älskade ungen våran kom som en räddande ängel när det såg ganska svart ut i tillvaron.

Idag har vi varit tillsammans i över 14 år och väntar vårat 6:e  barn och jag ångra aldrig en sekund mitt beslut som 16-åring!  

• Ann Lis

Mitt tidigare inlägg riktas till din första förlossning du han skriva en till berättelse innan jag var klar med mitt inlägg.

• Ann Lis

Butterflie: Förstod att det var så , inget att göra åt vet man inte så vet man inte, och det behöver ju inte bli några som helst skador som i ditt fall utan det kan bli det.

Kia: Nu håller vi tummarna wiieee så spännande!!!!!!

Visst är det som butterflie sa varmt bad och vila dämpar; tar bort förvärkar , medans det blir motsatt effekt när förlossnings värkarna satt igång... Åh vill också ha värkar nuu!!!     

• Ann Lis

Usch här lever bebisen rövare må ni tro, jäklar va ont det gör när h*n bökar runt i magen riktigt ont gör de, börjar bli hårda tag det är så det  ilar och kör som knivar  ner i magen när h*n rör sig, någon som känner lika dant?

• Ann Lis

Men falska förhoppningar, fy va jobbigt så hade jag det med min senaste, gud va less jag var men så kom han ju i 36+4 det var ju kanske inte förgäves ändå då, utan det hände nog grejjer  när jag tyckte det var falskt alarm, håll ut det kan ju inte vara långt kvar för dig nu så som det håller på, fast förstår  att varje timme räknas nu när du har sånna känningar.

Tänk hur det är man är besviken över att smärta försvinner , det är då enda ggn i livet som man känner det så ;) 

• Ann Lis

JS85: usch va jobbigt, lider med dig.! :( 

Så du har fått en hinnsvepning, då måste vi hålla tummarna att liten kommer snart då! :)

• Ann Lis

Låter mkt lovande för dig :)

Har aldrig varit med om en sådan , här görs inte undersökningar alls under grav så jag har aldrig vetat om jag varit mogen, börjat öppna mig mm....    

• Ann Lis

Polarlantis: Ja nog ska väll foglossningen fram bli bättre när huvet är fixerat, det stabiliserar ju bäckenet, är vad jag hört i alla fall, dessa ilningar värkar tyvärr kunna hålla på långt  före förlossningen startar, vet inte riktigt vad det beror på om det är tappen som mognar, eller om det är barnets huvud som klämmer på några nerver eller va sjutton det är...

igår kom det mera slemm här, riktigt sega trådar, dock inte en blodroppe, det är ju blod vill vill se nu ;)   

• Ann Lis

Kia82: Ja det händer lite i alla fall, ska börja testa olika huskurer nästa fredag är då i v38 (37+1) om inget mer händer före dvs. Så nu har bebisen alltså 9 dagar på sig att komma ut innan denna trötta mamma börjar med sina försök att puscha på förlossningen ;)

Kia82: hur går det för dig har du värkar som kommer och går eller vad?

Butterflie: Lycka till med ditt samtal med chefen!   

• Ann Lis

Kia: hoppas oxå att den lille är medgörlig, och  vill komma ut senast nästa fredag, har lyckas promenera igång förrut  före BF och har goda förhoppningar att det lyckas denna ggn med, det går ju så klart bara om bebis är redo , men mina brukar vara färdigbakade före BF.... Fast skulle inte förvåna mig om denna vägrar komma ut bara för de;);)

Svar på tråden Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?