Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?
Vilken härlig historia , ryser och blir tårögd och va mkt komplikationer du hade då :(
Känner igen mig lite faktiskt, hade ju inga grav komplikationer, men blev "oplanerat" gravid när jag bara var 16 år gick första året på gymnasiet, söp för fulla muggar och rökte som en tok hade inga planer i världen på att bli mamma hade haft ett ganska stormigt förhållande med min pojkvän i endast 6 mån och han var vid de laget 20 år, min grav räddade mig/oss ur skiten, där både alkohol och droger härjade runt överallt i våran närhet, konstaterade min grav i ett tidigt skede och kunde ta av stånd från både alkohol och nikotin tidigt i graviditeten, mina misstankar att jag var gravid kom eftersom mensen inte kom, mådde illa, och började gå upp i vikt , blev ändå enormt chokad av det "possetiva" resultatet, som så klart visade sig vara ett possetivt resultat där jag mognade enormt som mamma bytte umgänge och blev lycklig, älskade ungen våran kom som en räddande ängel när det såg ganska svart ut i tillvaron.
Idag har vi varit tillsammans i över 14 år och väntar vårat 6:e barn och jag ångra aldrig en sekund mitt beslut som 16-åring!