• mba12

Tips om dhea

Skrev fel, menade såklart "helt svensk området"!

• mba12
    Lillstoran skrev 2013-01-05 14:20:03 följande:
    Mba - jag vågar påstå att jag är långt mycket lyckligare än du och säkerligen har det bra mycket bättre!
    Sure
  • mba12
    Germany, Du ska absolut inte ha dålig samvete.

Min man tycker precis lika som din man och har sagt många gånger att lita inte på alla som skriver på forumet.

Vet du vad; HON(LS) existerar inte, det måste vara en skojare, kan vara vem som helst, en tonåring eller en kille som har inget annat för sig i livet. Har mer rolig att sitta och lallar runt på olika forum...vilket är tragisk för "henne".

Tror inte att "hon" är en 40-åring tjej med bra karriär, ekonomi och annat som "hon" påstår dessutom har haft svårt att bli gravid och nu har "hon" lyckats ... existerar bara inte.
    Vi är många som tycker synd om "människan". "Hon" är helt förstörd i själen.
    Vi lämnar "henne" åt sidan.

Sköt om dig
    Kram
  • mba12

Tjejer, något utnför ämnet, bara för att koppla bort allt, kolla kanal 7 ikväll, kl. 21.00 " The backup plan". Har sett den, rolig film.

• mba12

Min nästa protokoll är det självklart det korta med 450 Menopur + 150 Gonal-f!
    Är det inte lite för mycket hormoner?!
    Egentligen var det mitt förslag att blanda M och G men är inte helt säkert på mängden!

Cff, kommer inboxa dig snartHjärta

• mba12

Nu har jag fått svar på mina prover, DHEA-s hade jag på 2,2. Då åt jag bara 25 mg dagligen i 3 veckor + jag åt inget 2 dagar innan jag lämnade prov.

• mba12

Hitcher, hur gammal är du? Vilka värde har du? Jag fattar inte vad som har hänt md min mens!?! Det började väldigt lite i söndags och fortsat samma mängd ( mycket lite). Vet inte vilken dag jag ska räkna som dag 1!?! Brukar alltid räkna dagen därpå CD1 då det kommer igång ordentlig. Men nu!!!!

• mba12

Hitcher, Vi4, Cff, jag fick lite brun flytning i söndgs kväll. Igår och idag kom blod (förlåt tjejer för detaljer) men myckt lite. Jag kan säga att det gick bara en binda för att ni ska förstå bättre (förlåt igen). Sedan kände jag ingenting på äggstockarna, olik mig, blev fundersamt. Men NU j****r har jag ont på båda ÄS. Tror att jag kommer blöda nu på natten. Kan absolut inte räkna söndag dag1. Frågan är om jag ska räkna idag eller imorgon som dag 1?! Jag tänker ta Pergotime, då tar man det ju på dag 3.

• mba12

Anne, har du rgelbunden mens? Hr precis kollat din sida♥ jätte fint.

• mba12
    cff skrev 2013-01-08 22:45:29 följande:
    mba - förstår dilemmat. Frustrerande att läkaren är bortrest (han läser ju iofs mail, men bara någon gång i veckan tror jag). Jag har ingen aning om vad som gäller, men tror att jag hade räknat typ idag som första dagen. Dock, jag googlade lite och även om det oftast rekommenderas att man början dag 3 så rekommenderar t.ex. Karolinakliniken att man börjar på cykeldag 5 (länk). Så du skulle kunna räkna imorgon som första dagen och fredag som dag 3 (som skulle vara dag 5 om måndag var dag 1 - och det skulle då förmodligen inte vara någon katastrof).   Kollade nu också FASS (=bipacksedeln) och där står att behandling skall börja på eller omkring cykeldag 5 (länk) 

♥♡♥♡♥♡♥♡♥
Svar på tråden Tips om dhea