• Liv2014

Tips om dhea

Tack vi5 ska kolla dessa studier om inte detta fungerar! Har minskat från 75 till 25 så känns lite som att det varken blir "hackat eller malet" då kanske...

• Liv2014

Hade ej börjat med nedregleringen det var dan innan jag gjort vul :( Hoppas det kan gå vägen ändå...

• Liv2014

Var på ul idag för att se så jag var nedreglerad inför injektionsstart, det var jag inte... Slemhinnan var för tjock och hade en lite cysta som producerar hormon. Förmodligen pga jag inte fick ÄL innan spraystart. Så nu blir det till att fortsätta spraya en vecka till och kolla igen. Minskade dhea från 75 till 25 när ÄL uteblev. Nu är frågan om man skall sluta helt med det så det inte hindrar nedregleringen, om man ska fortsätta när man ändå hållit på i 8,5 vecka så att man ändå testar det på riktigt eller om man skall sluta nu och börja igen till sprutstart...

• Liv2014

Missboring, hu det var ju inte alls kul att höra :( Jag har ändå hört mig för innan och det skall vara ok med dhea under nedregleringen, även om det känns rätt motsägelsefullt och det verkat ju faktiskt som en del har svårt att bli nedreglerade... Får jag fråga när du fortsatte sprayandes kom en till blödning då eller kan slemhinnan minska utan blödning?!

• Liv2014

Du kommer få ett formulär tillbaka där du ska ange ditt visakortsnummer! Kom typ dan eller ett par dar efter när vi beställde.

• Liv2014

Ja bara blodprovet nästa vecka visar att jag är nedreglerad är det nog inga problem. Dock fattar jag inte hur slemhinnan (som var för tjock) kan minska och cystan försvinna om jag inte blöder ut den, vilket jag inte gör, ingen blödning. Glömde fråga men får väl ställa den frågan vid blodprovet nästa vecka. De vet väl vad de gör antar jag. Är bara lite otålig ;)

• Liv2014

Hanna8401 sjunk ditt amh från 0,27 till 0,17 på bara några månader?! Och detta trots att du börjat äta dhea? Trodde dhea skulle vara speciellt bra för just lågt amh???

• Liv2014

Ok jag har läst en del på CHRs hemsida och också haft en telefonkonsultation med en läkare och jag fattade det som att testosteronet också hjälpte till att bilda folliklar. Men det kanske inte är samma sak som att antalet ökat...

• Liv2014

Härligt cff! Fantastiskt bra utdelning trots lågt amh, hurra! Var det långa protokollet även denna gång? Håller tummarna!

• Liv2014

Låter som en bra plan! Ägg i frysen är ju ett bra alternativ och kanske skönt att veta att det finns en reserv där om du nu tvingas vänta några månader. Otroligt jobbigt med så många olika bud dock, vem ska man lita på... Håller tummarna!

Svar på tråden Tips om dhea