Germany, ja så känner jag med att jag bryr mig så oerhört mycket om er här inne och många av er tänker jag på varje dag! Det är ju helt otroligt hur man kan komma nära varandra på detta sätt. Samtidigt är det ju massor man inte vet om varandra, men jag tror det är själva tonen i skrivandet som förutom att man verkligen har insikt i en liten, -men ack så viktig del, av era liv som gör att man kan pussla ihop en gansska bra bild av var och en. Jag hoppas också att den som väljer att inte skriva mer, ändå kommer in och meddelar det så man har chans att säga hej då, eller på återseende!
Tack för peppning att gå upp till 75mg. Jag har länge funderat på att lägga till Inofolic och inofolic plus, pga den positiva studie som finns om det, och jag fick en länk av Hemulen, men så har jag dragit mig, mest för att det varit en italiensk sida och det har känts osäkert att beställa därifrån. men nu har jag också läst i Zins fetriilitetsguiden och blev mkt fundersam, där står det nämligen, bland mkt annat, att inositol minskar mängden DHEA-s med 49%. Det blir ju i så fall kontraproduktivt. Någon här som vbet något om det. Jag hittar ingen källa till påståendet (det står under kosttillskott), det har iaf hur som helst gjort mig än mer tveksam. Som jag förstått det verkar man tro att det kanske även är melatoninet i sig i inofolic plus som är verksamt, i så fall är det kanksse bättre att de det bara. Tar gärna emot tankar av er pålästa tjejer!
MsBoring, nu inser jag ju att det var spottingsen, så glöm mitt andra inlägg, hoppas verkligen det ser fint ut på vul så du får komma igång!
Cice hur många dagar in i cykeln är du? När trodde du du hade äl? Du kanske ska kolla det jag har hört annars att stegring på ältest på fel plats i cykeln förutom att det kan innebära graviditet även kan betyda att man har en cysta. Hoppas så klart att det svaga g-testet bara är för att det är tidigt...Håller mina tummar!
Gaaa, jätteintressant!!! Var det där det inte spelade roll att man redan hade barn heller? eller tänker jag på något annat? Finns det någon länk till info på FK som du har?