Vi 4 skrev 2012-12-25 08:21:43 följande:
Lillstoran härligt att ni är förberedda! Kul också att du hittar sammanhang du trivs i.
Germany, har du fått tid till vul, hur länge är det kvar? Tack för att du skrev allt du/ ni gjort denna gång. intressant. En intim fråga som du inte behöver svara på, du skrev att ni kanske slutat upp för tidigt ibland vid hemmaförsöken, var det inte så denna gång?
God fortsättning!
Har du fått ÄL utslag än? Hoppas!
Jag har inte möjlighet att få komma på vul förrän runt den 8 januari. Känns jättejobbigt att vänta....Vill bara veta om det finns något litet som börjat ticka inne i min mage. Usch, de här allra första veckorna i graviditeten fram till vecka 12 måste vara den värsta tiden. Att leva i ovisshet förutom plus på stickan och utebliven mens.
Ingen fara att du frågar för intima saker
, du frågar dessutom så fint :)
Vi har fått kämpa mot slutet av våra mysperioder för att "få till det" då det faktiskt har blivit så att det blivit ren och skär verkstad....tyvärr. Så det har liksom fått räckt när vi fått till det innan ÄL samt samma dag som jag fått utslag på ÄL test och så dagen efter och någon enstaka gång kanske ytterligare en dag efter.
Denna gång så glömde vi bort att få till det dagen
efter ÄL, men vi körde på dagen därpå och så ytterligare en dag. Har ingen aning om det har en bidragande orsak att det blev ett plus denna gång. Men jag har läst att äldre kvinnor kan få ÄL senare än vad ÄL test egentligen visar på. Ingen aning faktiskt, men helt klart så ska man inte förkasta att mysa till det såväl en tid innan ÄL och så fortsätta åtminstone några dagar efter ÄL.
Vi har kört på varannan dag.
God fortsättning till alla era andra också