Tips om dhea
Gaaaa, menar du att du kan göra Ivf utomlands trots du gjort det i Sverige innan och få ersättning för det?
Vi har ju gjort IVF privat, har svårt att tro att vi skulle kunna dra utomlands och göra samma behandling och få betalt....
Gaaaa, menar du att du kan göra Ivf utomlands trots du gjort det i Sverige innan och få ersättning för det?
Vi har ju gjort IVF privat, har svårt att tro att vi skulle kunna dra utomlands och göra samma behandling och få betalt....
Tack Germany för alla dina ord!!
Stor kram till dig med!!
Förlåt Gaaaa men jag är lite trög... varför skulle vi få betalt för att göra IVF utomlands när vi gjort privat IVF här i Sverige... jag försökte läsa din länk till barnlängtan men fattade inte där heller...
Åh vad härligt att höra Liv om din resa!
Har inga direkta biverkningar av DHEA. Låter som en bra plan du har har du regelbunden ägglossning?
Jag har liknande historia som din men vi har gjort fyra IVF. Har dock kommit till ET tre ggr. Nu står jag i valet om jag ska börja med DHEA igen...
Jag har fått det utskrivet. Åt det fyra mån över sommaren. Tagit ett uppehåll och min läkare tyckte jag skulle börja nu igen. Det finns mycket bra info här i tråden om hur länge man bör ta det osv.
Jag hänger upp mig på en sak nu. Det är att innan jag tog DHEA så fick jag ut ägg med bra kvalitet. Men efter det så har det inte gått bra. Förmodligen bara en slump
Jag funderar mycket över det Cice nämner med emotionell balans. Jag gör övningar i självhypnos då jag tänker att jag behöver låsa upp inre låsningar. Sånt som sitter djupt i mitt undermedvetna.
Pimpim, har också kort follikelfas. Min läkare säger att det jag kan göra är att prova pergotime.
Jag tänker att det är en obalans som behöver få balans. Jag får ofta spottings på dag 23-24 i cykeln vilket tyder på svag ägglossning. Jag tänker även där att det behövs en hormonell balans. Var inte så innan jag blev gravid...
Jag har också egen ägglossning MEN för tidigt, för svag SÅ pergotime kan vara värt att prova. Har du provat det någon gång Pimpim?
Pimpin, Åh, det blev lika för mig. Började också dag 5. Fick en cysta!! Jag har ett fsh på 7 dag 2 så jag tänker som du att jag vill också finna balansen. Något är det ju som gör att vi ägglossar för tidigt.
Germany, hur mår du?