Tips om dhea
Fick inga biverkningar av Inofolic vad jag vet men däremot så vaknade jag efter fyra timmar när jag tagit plus... Svårt att veta vad det har med att göra...
Mina ägg var ju bättre innan jag började med DHEA! Kanske bara en slump...
Fick inga biverkningar av Inofolic vad jag vet men däremot så vaknade jag efter fyra timmar när jag tagit plus... Svårt att veta vad det har med att göra...
Mina ägg var ju bättre innan jag började med DHEA! Kanske bara en slump...
Linköping, ska ta reda på hur mycket en låda är... Ska även kolla Vi4:s länk och se vad som blir billigast.
Men hörrni!!
Varför kan man inte lika gärna äta folsyra + inositol??? Köpt här i Sverige?
Jag vet inte Elin vad du har för intresse att vara här i tråden men om du följt med från början så hade du inte behövt fundera över det som du funderar över. Det är doopingklassat här i Sverige ja, men många här i tråden äter det i medicinskt syfte. Jag blev rek. av min läkare senast igår att fortsätta äta det.
Cice, Infolic tar man 2 mg morgon och kväll. De är in dospåsar, ett pulver. Jag har nu skrivit till tillverkarna och frågat vad det exakt innehåller. Min tanke är att man lika gärna kan köpa inositol och folsyra här i Sverige!
Ja och nu har jag kommit fram till något bra, jag köper inositol här i Sverige antingen denna: www.bodystore.com/3/sv/artiklar/inositol-500mg-50-kapslar
eller detta pulver: vitaminvaruhuset.se/shop/
Tar 1000 mg av inositol varje dag (Inofolic innehåller 2000 mg inositol per påse) man får i sig en hel del genom maten med, om man äter mycket nötter och bönor t.ex. samt låter bli att hälla i sig mängder av kaffe. Sen lägger jag till folsyra 400 mikrogram per dag så får jag exakt samma som Inofolic
Sen om jag vill kan jag lägga till melatonin 3 mg på kvällen.
Its a plan!
Skit, länken till pulvret fungerar inte...
provar denna vitaminvaruhuset.se/shop/show_product_pictures.asp
Vad tror ni?
Visserligen rek. de att man tar inofolic både morgon och kväll - det innebär alltså 2000 mg x 2= 4000 mg per dag det innebär att man får ta 24 msk av ovanstående pulver om man inte tror man får i sig en del via maten, vilket jag tror!!!
Jag får svar från tillverkaren MEN det står ju faktiskt på påsen så svaret är troligtvis:
2000 mg inositol
samt 200 mikrogram folsyra
Ni som har inofolic hemma kan ju kolla på kartongen. Det borde ju vara det som står på kartongen. Jag har inofolic plus hemma och där står det som jag angav ovan!
Fick svar från tillverkaren. Precis som jag skrev innan så innehåller Inofolic 2000 mg inositol och 200 mikrogram Folsyra.
Jag tänker inhandla inositol och folsyra för sig nu i Sverige. Kan inte se att man behöver skicka efter från Italien.