IVF Umeå
pinglan: Hur gick det för er på infomötet? Blir det långa eller korta metoden?
Det blir den korta metoden så jag börjar med Puregon nästa helg (äter Provera nu)
![Skrattande Skrattande](https://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif)
Hur går det för dig?
pinglan: Hur gick det för er på infomötet? Blir det långa eller korta metoden?
pinglan: Vad roligt att höra att det är på gång för er nu! Jo, det blev en rätt stor påse med mediciner man fick kånka på!
Det positiva är att till nästa behandling behöver man inte betala utan allt går på högkostnadskortet.
Jag är i ingemansland just nu. Väntar på att bli uppringd för att få info om när vi ska få göra våran FET. Vill helst vara igång med det NU, men man måste vänta en cykel efter misslyckat ET.
Väntar på ett samtal från dem, men fortfarande har de inte ringt.... Någon som vet hur länge de jobbar?
På hemsidan står det ju att telefontiden är t.om. kl. 16 - men det kanske bara gäller de som ringer till Dem?
Igår började jag med sprutorna! Känns overkligt att ÄP är såå nära nu!
Annalotta: för mig tog det 4 dagar efter avslutad Provera-kur innan blödningen kom, men det brukar ju variera mellan 2-6 dagar.
Idag har jag haft ÄP. Blev 44 ägg!
Är det någon annan som haft så många? Vet någon hur många som kan sparas till frysen?
Hej allihop igen
Jaaa, de var jätteförvånade och skrattade som att de inte fattade själva.. jag menar: 44 stycken?? Normalt är 5-15 st. Kan inte sluta stirra på pappret där det står Undrar om de ens kommer att försöka med alla ägg? Läkaren ska ringa imorgon så då får vi kanske lite mer klarhet om det hela!
Otroligt nog gick äggplocket hur fint som helst, kände ingenting så jag blev väldigt paff!
Har inte varit överstimulerad heller då jag inte haft några symptom... hoppas det håller i sig bara!
Vad roligt att läsa om alla er som plussat, också gjort ÄP och ruvar