• A79

IVF Umeå

EEJ

Jag ser strecket!!!  Solig 

• A79
    Petto 83
    Tack Glad

Har en vän oxå hennes var beräknad 11 dec & fick den 31a dec...
    Kanske efter att hon berättat det att jag fick denna dröm??    

Har du blåmärken där bak? 
  • A79
    Petto 83 skrev 2012-12-09 10:52:11 följande:

Så är det säkert. Man drömmer ju en hel del lustiga saker som gravid. Men alla jag känner som fått första tidigt har även fått andra tidigt :)
    Ja, har ingen valk på magen att sticka i så då får det bli på baken haha
    Hahahahaah....& hahah.. va?
    Ingen valk på magen!!!
    Förlåt.. jag hånar inte kanske lite mer avundsjuka!
    Just som det är nu har inte jag heller en valk på magen den är mest som en stor badboll för tillfället men annars har jag valkar hihi :) men då får du ta sprutor där bak.. aj!! 
  • A79

Jag tjuvtestade aldrig! var livrädd att det skulle visa minus.. ville knappt testa på testdagenFörvånad

• A79
    Äppelkaka skrev 2012-12-10 14:52:02 följande:

Jag har varit likadan. När jag väl blev gravid så testade jag till slut under "tvång" på kvällen för min man ville ju ockås veta Jag darrade som ett asplöv med den där förhatliga stickan i handen som tidigare bara gett negativa besked. Sedan blev förstås den kvällen en av de bästa i mitt liv

Ja & när jag tog mod att testa var testet trasigt...visade ingenting bara blankt! Så vart tvungen köpa nytt test efter jobbet den dagen.. det var ingen rolig arbetsdag.. men som sagt på kvällen visade ett plus & man blev ju så otroligt glad :)
  • A79
    drömmer om ett barn skrev 2012-12-10 15:06:07 följande:
     A79: Hoppas inte det var en sanndröm, ni måste ju få mysa med plutten till jul.. Tomte

Det sägs att gravida ofta har märkliga drömmar. Någon i tråden som erfarit detta? Måste ha med alla hormoner att göra.. Tungan ute

OJAAA! Har haft massor med drömmar nu! vissa så konstiga att jag inte ens kan återberätta dem..??
    & alla drömmar handlar om bebis i magen.Flört

Ni som ruvar drömmer ni oxå?
    Förstår att du annalyserar varenda kännsel nu & försöker tyda vad det kan vara Glad

Minns bara att jag hade så väldigt ont under ruvardagarna & trodde att missfall var på G.
    Men så var inte falletGlad        

• A79
    EEJ Jag vågar nog GRATTA nu!!! Weeeee vad roligt!!!Solig

Varghona Håller tummarna för dej..då testdagen är först den 17e! 
    Blödningen behöver inte betyda negativt alltid!!Flört

Kvinna32 & Sofiali77!!!
    Beklagar verkligen !! Säger som dem andra!
    2013 blir ERT år!!!

drömmer om ett barn
    Hur känns det för dej än så länge? 

Äppelkaka Låter inge kul att man är van vid misslyckanden
    Hoppas att du får lite mer hopp än att vänta dig misslyckanden!

• A79
    EEJ skrev 2012-12-12 10:02:34 följande:

21 dagar var faktist sen. Vem satte in? Av Dr Sol fick jag testdag på rd 17 med blasto.

Tror jag fick vänta 21 dagar oxå...hade dock ingen blastro
  • A79
    EEJ skrev 2012-12-12 10:39:05 följande:
    Oj vad klippt mitt inlägg blev.... Till er som blivit gravida alltså: vilken vecka blev det VUL? Och gjorde ni det i Umeå eller fick ni höra det på er hemklinik?

Fick göra VUL hos Jenny faktist Även hon som gjorde ÄP & ET på mig & VUL blev v 8
  • A79
    drömmer om ett barn skrev 2012-12-12 00:06:28 följande:

A79: Här händer inte mycket, känner ingenting alls kroppsligt. Hur mår du, har värkarna blivit kraftigare?   

Skönt ändå att du slipper smärta & sådantFlört
    & inget blod Skrattande Så spännande denna gång blir det din tur!!!

Här händer ju INGET heller..hrm...
    Vissa nätter har jag kraftigare värkar än andra men mer än så blir det inte    
Svar på tråden IVF Umeå