• Emilotta

IVF Umeå

oj plussen bara rasar in! grattis till er alla!!

jag har en fråga om lutinus. Jag upplever att de senaste dagarna har det varit svårare att föra in pinnen, att det liksom tar stopp tidigare, har nån annan känt samma, och att det rinner ut mer, som att man skulle vara övermättad med lutinus Flört.

• Emilotta

Tinzu: Det är bara att hålla tummarna att ditt plus håller i sig vilket det kommer att göra!

Själv är jag orolig varenda gång jag går på toa, hade allt varit som vanligt så har jag BIM imorgon, så går jag bara förbi tisdag känns det kanske lugnare. Har testdag på söndag men bestämt mig för att testa på fredag. Glad

annalotta: grattis till blastoodling!

• Emilotta

Helvetiaaa: enda gången det kan bli falskt plus är om du testar för nära inpå att du tagit ägglossningssprutan. jag har hört att den kan ge falska plus i upp till 10 dagar. 

• Emilotta

Pinglan jag tror att man gör VUL i v 7-8 så du hinner innan de stänger för sommaren. Jag frågade när jag var på insättning och hon sa att jag skulle hinna, och eftersom du är lite före mig så..

turtle: härligt med 3 balsto till frysen! du har ju långt kvar till TD så ge inte upp!

• Emilotta

Helvetiaaa: jag tror att det är bra att det gör ont för det kan betyda att livmodern växer =) än är det långt till TD så det finns mycket hopp kvar!

• Emilotta
    pinglan2012 skrev 2012-06-12 11:30:27 följande:
    Emilotta: Tack för det snabba svaret! Det låter ju bra, längtar redan tills det är dags..! Glad

Har du testat något än? När var det din "officiella" TD är?
    Jag har hållt mig från att testa, sa till min sambo tidigare att han skulle stoppa mig om jag försökte i förtid=)

jag har TD på söndag 17/6 men ska testa på fredag har vi bestämt.Skrattande Mina lutinus tar slut på måndag och jag vill hinna ringa och få fler om det är så att det blir positivt. Läkaren sa att jag skulle fortsätta med dem efter första 21 dagarna men att jag skulle trappa ner.

idag är min beräknade mens dag och än så länge har inget dykt upp så det känns ju bra iaf=)
  • Emilotta

A79 tänkt att det känns som att tiden går så fort när du nu redan är i v 13!! Men för en själv smyger det fram=) Hur mår du?

• Emilotta

Mustikka!!! Åh vad underbart att få se det sådär i text! häftigt! många kramar

jag ska testa imorgonSkrattande känns väldigt nervöst men lite känningar har jag. fortfarande väldigt ont i brösten, ibland i magen och illamående lite nu och då, särskilt imorse. men det är knappt jag vågar skriva det för då känns det som att det ska gå åt skogen.

• Emilotta

läkaren sa vid insättning att om jag blev gravid skulle jag fortsätta med lutinus fast trappa ner efter TD. men kanske är olika för oss alla. Vissa har jag läst i andra trådar tar bara vaggisarna 1 gång per dag, jag tar 3.

Svar på tråden IVF Umeå