Anonym skrev 2012-04-12 16:28:10 följande:
Varför har inte er advokat påpekat att det förekommer någon form av jäv?
Har dessa 5 andra som arbetar inom barnpsykiatrin träffat både er och barnen, har de gjort utredningar av er och barnen?
Vår advokat har påpekat jäv. 2 har träffat oss ca en gång per mån. i över ett års tid både hemma och på sjukhus. Både innan omhändertagandet samt efter omhändertagandet. de har skrivit utlåtande. Även BarnNeurolog som undersökte dotterns från soc. påstådda autism och ADHD träffade min man mig och dottern. Inget sådant konstaterades eller ens misstänktes. En annan har träffat barnen vid fosterfamiljens dagis och suttit i möte med oss. En har träffat mig, min man och yngsta dottern innan omhändertagandet hon sa faktiskt att jag var den gladaste patient hon haft, hon sa har soc väl slagit klorna i en släpper de inte, hon bad oss flytta och snabbt. Hon hittade inget fel på vare sig mig eller maken. Hon gick i pension innan omhändertagandet. Hennes efterträdare har vi bara träffat en gång, då efter omhändertagandet. Han tyckte jag och min man var friska och förstod att vi var i en hemsk situation. Hans sköterska har vi träffat i över ett år, Hon har sett mig min man och 2 våra yngsta barn och kommentarerna har varit positiva. En psykiater till har jag och min man träffat två gånger. Alla har läst och chockats över att barnens oro på dagis har tolkats till det värsta medan de ansett att barn har olika energinivåer vissa är livligare än andra. Alla förutom 2 tror jag vi talat med efteråt har läst domen. Dessa har vi erbjudit läsa domen, de läste inte alla papper men i stort sett journalerna.
Anonym skrev 2012-04-12 16:42:59 följande:
Har dessa 5 läst utredningarna som gjorts på er och era barn?
Har dessa 5 läst vad det står i domen eller utgår de från vad ni berättar?