• Barbaboo

Vi som är gravida efter upprepade missfall

Hej tjejer!

Tänkte att vi som är gravida och kanske kommit några veckor in på graviditeten (bestäm själv när du känner att du kan ta till dig att du faktiskt är gravid nu, tog fram till v 14 för mig ungefär) kan samlas här för att samtala om lyckan, hoppet och oron som medföljer det vi gått igenom...

Känner mig själv väldigt upp och ner i känslorna.. ena dagen ska jag bli mamma.. andra dagen är det någonting som stör min lycka.. många funderingar som vi kanske kan bolla med varandra.

Jag är gravid 22+6 idag.
    Enligt RUL i v 19 såg allt tip-top ut med min lilla tjej, och hon hade växt som hon skulle från KUB-testet i v 12.

Väntar på att få komma till Bvc och lyssna på hjärtat och mäta magen om cirka 2-3 veckor, längtar.

Bebben sparkar flera gånger varje dag och jag är så lycklig över det, det är min trygghet kan jag säga!

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-02 19:39
    Den 25 juni föddes vår lilla dotter och vi är så lyckliga hela familjen.

Fortsätt kämpa alla :)

• Svar på tråden Vi som är gravida efter upprepade missfall
  • Den lilla M

Mini: Åh va kul att allt gick bra!!

bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • Mini 82

Tack Lilla M Glad

Ok kunde inte hålla mig så här kommer bild

Vår lille pöjkHjärta
  • Mini 82

Copyjulia, välkommen hit. Hur långt har du kommit i graviditeten? Du ska se att det kommer gå bra. Håller tummarna

• Saftmedbulle
    Mini 82 skrev 2012-03-23 11:21:39 följande:
    Hej, uppdatering Rul gick jättebra idag allt såg fint ut och det är en liten gosse. Är så himla lättad och lycklig:)
    Kanske lägger in en bild senare när jag sitter vid datorn
    Skönt! Grattis!
  • Mini 82

Tack söta ni:) känns så sjukt konstigt nu, så verkligt. Kommer jag verkligen få ett barn nu? Är det min tur äntligen? Ni förstår säkert känslan, man tror på det men ändå inte...

• Annica P

Mini: vilken fin bild!

Välkommen nya personer och lycka till!

Det har blivit väldigt sporadiska besök för mig. Först däckad av illamåendet och denna helg av av svår förkylning. Suck! Skulle gärna känna mig pigg och orka göra något. RUL på onsdag och har börjat känna rörelser någon gång ibland! Går in i v 19 idag. 

• Barbaboo

Jag är så jäkla glad för våran skull, vi som har lyckan att få vara här inne :)

Varit på ett extra ul idag för att få koll på myomet, hon hittade inte det men vi såg en fin o pigg - stooor bebis, så stor så att hon inte fick plats på en bild :)

Allt såg fint ut, men ni alla vet vilken skräckblandad förtjusning det är med ul...

Nu ligger vi inne med stora tjejen som op bort blindtarmen i natt... Så vi var ju nära spec mvc i a f...

Kram

• Mini 82

Annica P: hur gick Rul? Håller tummarna att allt var bra.

Jag är trött och har ont i ryggen, men bebis sparkar så jag är glad ändå!

Hoppas ni andra i tråden mår bra

Svar på tråden Vi som är gravida efter upprepade missfall