Inlägg från: Meja2011 |Visa alla inlägg
  • Meja2011

Har PCO och planerar syskon.

Vi med pco är är ju oftast kolhydrats känsliga, så jag har valt bort potatis, ris och pasta, inget bröd och äter väldigt mycket keso, nötter, frukt, knäckebröd med 0,5 gram kolhydrater per skiva, men så unnar jag mig lite gott 1 gång i veckan=)
    Och på 1 månad har jag gått ner 8 kg=)  Ville bara dela med mig av det;) Känns skönt att ha tappat lite innan det flyttar in någon=) 

Snart dax för mig att börja testa=) äl + 10 idag. Har haft sån extrem mensvärk idag och brösten har ömmat, och har känt av foglossningen igen=/ Hoppas H O P P A S att jag inte inbillar mig allt=( 

Meja 11-11-23
  • Meja2011

FruSen, Provera är som primolut nor=)

Ang pergotime, jag blir illamående, får ont i magen, det är vad jag kan komma på nu;) 

Meja 11-11-23
  • Meja2011
    miracle maker skrev 2012-07-31 22:16:43 följande:
    Hur har det gått, har du tagit nåt test än? Håller tummarna för dig! Är även nyfiken på vilket knäckebröd du äter?
    Jodå det går bra, tror jag=/ BIM idag, ingen mens men så fruktansvärt ont i brösten så det står härliga till, och molande värk i magen, men testet visar svagt svagt, slänger in en bild.

Knöckebrödet jag äter heter ryvita, och är det godaste knäckebrödet jag någonsin ätit, och som sagt bara 0,5 gram kolhydrater per skiva;)

Tindra: Vad skönt att dem äntligen ringde=) och att bollen är i rullning nu;)

Meja 11-11-23
  • Meja2011

Åhh tjejer hoppas jag kan ta emot era grattis snart, tror inte riktigt på det än, vill ja starkare;)

• Meja2011

Nu tror jag på det:) slänger in en bild när jag kommit hem från semestern i Sthlm.

• Meja2011

Emmmsan: glömde ju svara;) japp jag åt pergotime, första kuren med försök till syskon. Fattar inte, 6 år utan att någonting hände, och så ny man och så funkar det med hjälp av pergo på första., med båda!

men tror äl var senare än vad jag tror, trodde 18:e men med tanke på styrkan på testen då måste det nog ha blivit senare

• Meja2011

Tack:) de e bara så svårt att ta in. Det ska vi försöka med, började ju inte så bra med art Meja satt i halsen och kipa efter andan, och jag till akuten pga astman haha men nu är allt bra och vi tar nya tag;)

FruSen: härligt att snart få börja:)

Emmsan: det kan det ju ha varit, jag har ont 2-3 dagar vid ägglossning. Sen brukarcdwg släppa, utom denna gång då det bara fortsatte.

• Meja2011

Nej:( vad är det jag läser! Håller tummarna så hårt det går att det inte är ngn fara. Blöder du? Eller varför började du misstänks det? För det svaga testet? Åhh snälla låt det inte vara så

Svar på tråden Har PCO och planerar syskon.