Inlägg från: Meja2011 |Visa alla inlägg
  • Meja2011

Har PCO och planerar syskon.

Tindra: dålig stil:/ tråkigt när man för vänta på att dem ska få fingrarna ur.

2 tabletter kvar av proveran nu, skönt faktiskt. Känner av min foglossning mer nu:/, molar i magen och brösten spänner så kroppen är väl på g iaf:)

• Meja2011
    Treasures skrev 2012-07-02 13:05:22 följande:
    Där satt den! Så här starkt ska alltså stickan visa innan CB ger glad gubbe:

Vi hade sex igår kväll, tror ni man törs chansa på varannan dag och vänta till imorgon eller ska vi försöka få till det ikväll med? Tror maken börjar bli lite trött nu, och det är ju mer upp till honom att prestera än mig. Får ta ett snack när han kommer hem om hur det känns för honom.... 
    Härligt=) hoppas ni pricka nu;)

Måste fråga er, åt min sista tablett provera i söndags, och än har inget hänt, minns inte hur pass lång tid det tog efter sista tabletten för mensen att dyka upp, hur har det vart för er?
    När vi fick MA i november 2010, så månaden efter  fick vi klartecken att köra med provera, men inget hände, på 3:e kuren kom mensen och det var ju då sen som Meja vart till. me jag har aldrig varit med innan om att det har hoppat över, förutom gångerna efter MA:t. Är lite rädd att den ska hoppa nu igen=/
    Meja 11-11-23
  • Meja2011

Miracle maker: aha 8 dagar, fasiken vilken lång väntan det kan bli då:/
    Fasiken att jag inte har sparat mina kalendrar där jag skrivit ner när den kom:/ aja bara att vänta:) ja olidligt är deg allt;) bara den inte hoppar över:/

• Meja2011
    Treasures skrev 2012-07-03 18:39:16 följande:
    Meja - för mig har det alltid tagit tre dagar...har också "nojjat" dom du gör men det är nog ganska ovanligt att den uteblir.
    Okay, ja det var ju lite "bättre" siffra;)

Ja som sagt den har uteblivit 2 gånger, då jag vart gravid, har ju sina förklaringar;) och sen när den graviditeten blev MA, men det kan ju osså förklaras vid att kroppen kanske inte var redo innan. Aja får vänta och se, än så länge känner jag inget=/
    Meja 11-11-23
  • Meja2011

Nu verkar det hända grejer, har fått brun/rött på pappret under kvällen:) hehe att man kan bli så glad för det;)

• Meja2011

Treasures: ja det känns ju skönt:) det har ökat i blödning i dag, men är inte så pass att bindan bli använd. Men visst ska man räkna från första riktiga blödningsdagen? Alltså då man får använda tampong eller dylikt för att stoppa det, fasiken vad man glömt;) dag 5-9 har jag ätit innan så det blir det denna gång med

• Meja2011
    Treasures skrev 2012-07-04 07:38:19 följande:
    Det kommer säkert att öka mer idag....och då kan du ju räkna idag som dag 1. Jag brukar alltid blöda som mest första och andra dagen, så för mig har det inte varit nåt problem att bestämma vilken dag som varit dag 1. Minns dock att en gång fick jag mens sent på kvällen och då räknade jag dag 1 som dagen därpå. 
    Jo förmodligen=) Okay, ja jag har ju alltid börjat med lite färg på pappret och sen har det stegrats, verkar vara samma nu. Men hoppas på att det sätter fart idag=)

Hur går det för dig?=) 
    Meja 11-11-23
  • Meja2011

Åhh vad är det här:/ sen i tisdags har jag haft brun/röda "flytningar" har ökat och minskat i både färg och styrka, men inget jag kan kalla mens:/ nu avtar det. Hur ska jag göra nu då?

• Meja2011

Treasures: härligt att åka bort sådär på tu man hand, vill med göra de:/ vi lyckades inte ens gå ut och äta på vår bröllopsdag:/ aja sånt är livet på en pinne. Hoppas ni får en mycket trevlig vistelse:) och att ni för en positiv "överraskning" när ni kommer hem;)

Imorgon äter jag sista tabletten:) har haft sjukt ont i magen sen igår:/ minns inte om jag haft så dem tidigare kurerna:/ sen är det BARA att invänta äl;)

Svar på tråden Har PCO och planerar syskon.