Har PCO och planerar syskon.
Fru Sen - Lycka till på VUL idag, då får du ju svar på om ÄL redan varit eller om den är på G med. Min erfarenhet av ÄL-test är att teststrecket ska vara betydligt starkare än kontrollstrecket för att det ska vara positivt på riktigt. Jag har ju kört dubbelt med CB-digital när stickorna börjar öka i styrka och det har stämt väl. Sen har styrkan på strecken på stickorna varierat lite beroende när på dagen jag testat. Mitt på dagen har varit bäst för mig. Och då klarade jag av att hålla mig fyra timmar med om jag var på toa vid nio så kunde jag sedan testa vid ett.
Saramandis - Åh, håller tummarna för att det inte är ett spökstreck, tog du nån bild du kan visa oss? Vad skönt att de svarade till sist, då borde ni få hem papperna idag tycker jag. Hur var det? ÄL-testade du den här gången eller?
Miracle maker - Vad drygt att läkaren inte vill ge dig dubbeldos på en gång, om du ändå ska göra VUL så ser de ju hur du reagerar. Jag har hört om de som fått 1½ dos i fem dagar, men inte att man ätit dem i sju dagar, men det borde väl bli samma resultat kanske. Hoppas iaf att det ska göra susen med lite fler tabletter!