yimby skrev 2012-07-13 13:34:35 följande:
Tycker jag med - reserverad osv. I träpanelen och belysningen läser jag in = mindre ort. Hobbyrum i en mindre ort.
Så om det stämmer, låt det vara så!
Om du däremot känner att ojdå, jag som lever storstadsliv och i själva verket jobbar som DJ på en klubb vid stureplan eller är börsmäklare eller är skolkurator och dagligen träffar massor av folk och jobbar häcken av mig, OCH det är det du vill få fram snabbt - ja då är din utvalda bild inte lämplig.
Men att vara reserverad i sig är inget dåligt som måste döljas.
Nja, träpanelen är snarare en hall i ett hus på en mindre ort, Jag jobbar däremot i en storstad (om jag inte är ute och reser för kundträffar osv), Men vad jag arbetar med vill jag inte få fram egentligen, tycker det är ganska irrelevant- jag men jag är sk "erfaren system ingenjör" på ett välkänt företag, så om man pratar arbetsliv så kan man inte komma högre utan att gå på chefs roller (vilket man iofs tillvissdel redan har ioch med att man (eller iallafall jag) har mandat att föreslå förändringar på designbeslut (om jag inte varit delaktig i designen till att börja med vilket jag oftast är)), Jag har skrivit att jag är system utvecklare mycket mer tycker jag inte är relevant.
Men som sagt detta är jag inte intresserad av att få fram, jag vill inte ha en tjej som är ute efter pengar.