• Opcode

Ärliga nätdejtingstråden!

Papito skrev 2012-07-30 20:42:41 följande:
    Alla är ju inte som ditt ex...även om hon inte är ensam om att vara falsk.

Jag försöker tänka tvärtom när en tjej sviker, att hon banne mig inte ska få nöjet att få mig sluta tro på kärlek och på andra människor
    Nej jag vet det Papito och jag vill inte ge någon det nöjet men det är kanske effektivt vad det gav med sig iallafall och sen är det nog en del att jag kom ganska nyligen "över" henne eller rättare sagt accepterade att hon inte var den jag trodde hon var. Det blev väldigt chockartat och det kanske går åt mycket mer tid innan man är redo om man någonsin blir det. Men samtidigt vill man inte tro något annat, därför håller jag på och små nosar lite i området/ämnet även om jag kanske känner att det inte kommer gå. Sen vet man aldrig det har hänt tidigare att man trott man inte klarat något och så säger det bara pang så sitter man där med högsta möjliga poäng eller bästa resultat. Så jag vill inte riktigt stänga dörren helt utan har bara en liten springa öppen.

Men hur som helst nu känner jag det är dags att sova innan det spårar ut fullständigt i den här tråden, jag hoppas ni har en bra och trevlig kväll  
    It may be that your whole purpose in life is simply to serve as a warning to others.
  • Opcode

Peppa peppa ta i trä.

It may be that your whole purpose in life is simply to serve as a warning to others.
  • Opcode
    Papito skrev 2012-07-31 21:51:55 följande:
    Haha, 11 aug. räknas inte in i tävlingen...två veckor sa vi. Jag får också problem, att få lite flow är inte svårt men jag är lite korkad och hittar bara långdistansare
    Du får sluta näthandla och gå till dom lokala affärerna istället
  • Opcode

Jaha när man minst anade och utan att ta något initiativ alls så blev jag inbjuden på baddejt :P

• Opcode

speedos haha näe här är naturist som gäller, möjligen näverlur om man ska skyla sig lite Hehe nejvars

• Opcode
    Papito skrev 2012-08-02 14:41:39 följande:
    När är dejten?
    Bara ni två eller flera andra?
    Någon du flirtat med tidigare?

Hmm...du kan inte ha misstolkat så att det bara är en kompisförfrågan och inte en dejtförfrågan? Inte för att jag inte tror det är möjligt, utan för att du ska vara lite förberedd och inte bryta ihop där i poolen och börja babbla om att köpa skor och grejer.....  
    Papito, från min sida är det på kompisnivå och inget annat, jag känner henne sedan tidigare och är inte intresserad av något annat. Men jag är ganska säker på att hon menar allvar hon har försökt hitta på div anledningar till att vi ska ses tidigare som jag då avböjt. Men bada kan man väl göra ändå. 

Så du kan vara lugn jag blir kvar här ett tag till :P 
  • Opcode

Haha nej, men jag känner henne som sagt och jag är inte intresserad annat än vän. Jag har svårt för äldre tjejer, isynnerhet när dom nästan är 10 år äldre, otur men det är som det är. Jag kan nog på min höjd tänka mig 2-3 år äldre, men jag vet inte det känns som det blir så kort betänketid på saker om det skulle bli seriösa diskussioner. Och jag klarar mig som sagt bra ändå, jag vet inte om jag blivit helt skadad nu men jag har legat dubbelvikt i typ 10 minuter efter jag såg jönssonligan då dynamit-harry ska beställa öl i polen, hadderaja haha

• Opcode

Det var nog tider det. Bara en TV kanal, frun skötte allt i hemmet osv så det fanns inget att bråka om heller. =)

• Opcode
    Papito skrev 2012-08-03 11:09:08 följande:
    Opcode, hur gammal är du?
    Åldern i sig måste inte vara ett problem, framförallt inte om man följt dig ett tag i tråden. Hon kanske redan lekt av sig och har landat i det. Kanske är trygg och län erbjuda det du söker...och kan lära dig en hel del

Men visst kan tio år vara mycket vissa perioder i livet. Om en vill ha barn och den andra redan är förbi det och såna saker. Sen tror jag att du innerst inne skulle må bra av att vara singel i något år och kanske prata med en professionell för att få hjälp åt sortera ut tankarna.

Men visst, kan bli ett trevligt bad...
    32. Haha nej märk mina ord nu, ej intresserad på annat sätt än vänskapligt. Jag blev bara lite överrumplad när det mer eller mindre var klartext den här gången. 

Jag får se om det blir något av det, är ju så dåligt väder nu; Och då är man ju inte bad sugen vet du :-P 
  • Opcode

Jag har legat hemma och kollat på film Något annat är det som sagt inte väder för idag.

• Opcode

Men jag har ju sagt 3 gånger att jag inte är intresserad, ja jag skulle säkert kunna få ut intima aktiviter om jag ville, jag måste ha lite känslor för det alt vara stupfull. Det känns som det kvittar. Jag har iofs fler tanter efter mig, jag vet inte varför jag lyckas vara någon tantmagnet. Antingen är det väl så eller så vågar väl inte dom i någorlunda samma ålder säga något.

• Opcode
    Papito skrev 2012-08-03 23:59:01 följande:
    Passa på att lära dig lite...
    Jag är autodidakt  
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!