• Opcode

Ärliga nätdejtingstråden!

Haha var det lanthandlare sjökvist du dejtade?

Endast det bästa gott nog.

• Opcode

Jag har öppnat mitt HP konto igen, jag får se hur aktiv jag orkar vara. Men som sagt jag är mer intresserad av vänskap just nu och det verkar ju uppenbarligen som folk tror det innebär KK vilket jag inte syftar på. Jag tycker nog det är roligare för tillfället att bara hänga här på FL och skriva lite. Och när semestern är slut så tänker jag gräva ner mig i jobb och eventuellt jobba utomlands. Jag är ganska nöjd som det är nu, som sagt nätdejting eller dejtande överlag är nog inget för mig. Jag tappade suget på det efter att jag blev i stort sätt desperat senast och skrev till typ alla. Det är fortfarande samma folk där något nytt ansikte hade tillkommit men nåja man behöver inte stressa. Den dag och om den kommer då jag stöter på rätt tjej så ska jag visa det för henne om hon inte är upptagen- Men den har inte kommit än :)

• Opcode

snällochgla, Ja det stämmer- Jag var tvungen att kolla på några åsanisse klipp på tuben nu, dom är ju snor roliga :)

• Opcode

Okej jag är på

• Opcode

Grattis och hoppas det blir mer än en nätrelation iframtiden också då :)

• Opcode
    Papito skrev 2012-07-23 15:32:12 följande:
    Haha, sant! Jag gillar utmaningar! Nu är det lite orättvist för kvinnor kan dejta åtta på en dag. Vi män måste jobba mer för det och som jag, som inte ens har kort..det blir tufft med en om dagen. Två på två veckor är däremot piece of cake!  

Grejen är bara att jag inte gillar att dejta flera samtidigt. Har en som jag fått bra kontakt med men vi velar väl lite just nu. Avståndet komplicerar det hela och vi kan inte riktigt bestämma oss för om vi ska testa med ngt dejt eller lägga ner.

Hon har gett lite dubbla signaler i helgen. Hon har tydligen ett killerass Säkert någon som lagt märke till det & därför är hon kluven men min dragningskraft är stoooor
    Men du har ju ett säkert kort om det strular, det vet du ju *vink vink* Muhahah

• Opcode
    Anonym skrev 2012-07-23 18:33:19 följande:
    Papito, jag är kvinna. Jag har på tre år fått till två dejter. Nej, jag får inte drösvis med inbjudningar och mail. Det är väldigt få som blir intresserade av mig. Jag blir såå trött och ledsen om att höra hur jag som kvinna bara kan välja och vraka. För många kvinnor ÄR det inte så...
    Det är nog lika varierande på killsidan, sen är det också lite skillnad på kvantitet och kvalité, jag vet inte om det egentligen är bättre att dejta en varje vecka under flera år än att dejta ett fåtal under samma tid, det är ju bara en person man vill komma åt och jag får känslan av att dom som lyckas få till många dejter letar lite på fel ställe ibland. Men allt beror ju på vilka krav osv man har och oavsett vilket så är det bara att önska lycka till.

Men ärligt skulle det vara lite kul att se hur statistiken såg ut på nätdejting alltså hur många som lyckas hitta en partner utav antalet registrerade, jag har en känsla av att det inte är ett dubbel siffrigt tal.

• Opcode
    Anonym (33-åring) skrev 2012-07-23 18:55:43 följande:
    Hur menar du med att man letar på fel stlle om man lyckas på till många dejter? 

Angående utmaningen: Jag har fått tacka nej till en föreslagen dejt, eftersom dagen inte passade för mig. Får se om han nappar på att ses nästa vecka istället. 
    Nej jag sa inte att man letar på fel ställe om man lyckas med många dejter, utan jag säger att en person som får många dejter under samma period som en person som enbart får ett fåtal uppenbarligen inte träffar på den rätte snabbare. Då känns det som att man förmodligen faller för fel personer om man har sådant utbud, men jag vet inte det är bara min slutsats :)

• Opcode
    Papito skrev 2012-07-23 19:13:28 följande:
    Haha, dispens...kom igen nu Oppis
    Nej jag letar som sagt inte, jag vill nog helst vara själv för tillfället- det har gett mig ganska mycket insikt och styrka hittils. Och ärligt så känner jag mig inte redo, men om jag trots allt skulle stöta på någon så kanske sådant kan ändras snabbt. Men jag vet inte jag var nog mer desperat tidigare efter mitt förhållande tog slut. 

• Opcode
    Anonym (Ute igen) skrev 2012-07-23 19:37:21 följande:
    Tycker det låter bra men prata med en tjej på stan får du fixa..
    Jadå, får det vara någon inom service yrket? ;)

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!