Ärliga nätdejtingstråden!
Kan ju säga att när jag träffar en kille för något seriöst är det INGET plus att han hoppat runt med olika ONS i väntan på den rätte, och bor man i en inte alltför stor stad så brukar sådant visa sig rätt snabbt.
Alltså, jag skulle dra öronen åt mig om det kändes som om en kille gillade min ekonomiska situation No offense! Har iofs inga större inkomster just nu (är student) men kommer att ha om något år. Min erfarenhet är att killar snarare skräms av detta dock och det är inte heller någon hit. Hade helst sett att det inte haft så stor betydelse så längre räkningarna betalas i tid.
Tyckte att han verkade oseriös och har haft svårt att läsa av honom. Vet fortfarande inte helt hundra vart jag har honom men fick en förklaring till varför han undvikit att berätta vissa saker, och känner att det finns tillräckligt mycket attraktion för att i alla fall träffas en gång till. Kan mycket väl bli så att jag avrundar ändå om det känns som om han är en player eller om vi har helt olika mål i livet men ska inte stressa ihjäl detta bara för att jag skrivit till en annan kille som också verkar väldigt trevlig. Ska nog snarare säga till den killen att jag vill avvakta på dejtingfronten och satsa på vänskap i nuläget så att han inte bygger upp alltför höga förhoppningar.