Tavelkrok skrev 2012-10-10 13:17:23 följande:
Måste spy ur mig lite galla. Alltså hur i helvete tar man kontakt med er kvinnor på dejtingsidor för att ens få ett svar tillbaka? Jag har varit aktiv på ett par olika ställen i två år. Har bild, en i mitt tycke, hyfsad presentation. Har iofs testat några olika men ingen skillnad. Jag har skrivit mail som varit korta, långa, humoristiska, seriösa och varianter av dessa, men de genererar fan inte ens att nån bemödar sig med att kolla in profilen...
Jag har sett samma människor i två år häcka på sajterna så uppenbarligen duger ingen. Eller är det så att alla tänker att "äh, jag får inget svar ändå så jag skriver inte"? Där har jag hamnat nu. Jag har tagit slut på idéer hur man bör skriva och skriver därför inte alls.
Nån mer än jag som känner igen detta eller är faktum att man är så jävla ful att man ryker i första gallringen? Kan ju inte ni veta såklart men måste man se ut som Clooney eller Pitt? Sitter alla och väntar på att nåt bättre ska dyka upp?
Det händer oss tjejer också, som vi har skrivit om tidigare.
Jag skrev alla möjliga sorters mail men sen bara slutade jag när jag aldrig fick svar.
De jag har svarat har aldrig handlat om bild. Jag har lika väl svarat någon utan bild. Det är innehållet i mailet som intresserar mig. Och jag har även svarat på korta, lite innehållslösa mail eftersom jag vet hur det själv är när man skriver en novell och inte får ett ljud tillbaka.
Så jag har inget bra svar tyvärr. Det slår åt båda håll.