Inlägg från: Little Miss Fucking Sunshine |Visa alla inlägg
  • Little Miss Fucking Sunshine

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (Mamita) skrev 2012-09-10 16:05:09 följande:
    Så var man HP medlem!! Glad 

Hoppas man träffar sin prins där då!! (tvivlar dock på det) haha Cool
    Välkommen! Eller vad jag nu ska säga! Akta dig för stolpskotten! Du kommer snart upptäcka vilka de är, de är nog inne på alla tjejers sidor ett gäng gånger. 
    Today I´m handing out asskickings and lollipops. And I´m all out of lollipops.
    Johnny Mnemonic skrev 2012-09-10 16:08:47 följande:
    Jag brukar växla tjej efter jag varit inne på deras profil ca 42.5 gånger.
    Haha, ja där har väl gränsen gått för ett tag sen.
    Jag har själv teflonhjärna och kan vara inne hos samma person flera gånger.  
    Anonym (b) skrev 2012-09-10 16:12:39 följande:

Haha ja lite så kanske men jag är inte den som "slåss" om en karl. Det brukar inte behövas
    Herregud, det gör inte jag heller. Stannar han inte av egen fri vilja är han inget för mig ändå.
    Anonym (Unikum) skrev 2012-09-10 23:29:40 följande:
    Ny pres på HP... Skrattande

Haha, vad betyder 'vänner' egentligen. Känns som jag bara blir tolkad som en kk-sökare.. 
    Vänner betyder helt klart "bara ligga" för mig. Rakt av. Det är bara de där prettyboys-killarna som har det. Såna som sjunger "Sexy and I know it" utan att förstå ironin. 
    Xmag: Jag tycker att du tänker helt rätt. Däremot förstår jag om det är långdistans det är tal om. Då kanske tjejerna känner att de satsar mycket mer, om du förstår. Där hade jag nog också velat veta någorlunda från början.
    Jag är helt för att hålla alla dörrar öppna, däremot har jag inte tid för folk som inte gör det tillbaka. Om jag träffar nån som säger "man får se var det tar vägen" så är jag helt på. Om jag träffar nån som säger "jag vill bara ha en kk" är jag inte alls på. För chansen att det ska ändras är så minimal. Jag kanske aldrig känner nåt för den personen heller, men jag vill aldrig säga nej till möjligheten. 

Jag ska på dejt imorgon. Med han som kallar mig "hjärtat" frekvent.  
    ulfsas skrev 2012-09-11 10:46:50 följande:
    Gulligt Hjärta
    Nja, jag vet ju inte det. Det är gulligt om det är ärligt. Men jag är inte helt övertygad om hans uppsåt. Att kalla någon man aldrig träffat för "hjärtat" känns lite.... konstlat.
    ulfsas skrev 2012-09-11 11:09:52 följande:
    Ja, eller att säga att ''jag älskar dig'' på tidigt stadium......min dotter kallar det en ''I love you slut'' Bra tänkt.

Svårt att ha så mycket känslor för någon man ännu inte har träffat. Förväntan och en viss spänning men mer är svårt att ha tycker jag.  
    Bra uttryck! 
    Jag blir iaf misstänksam. Och rädd för att han kommer bli besviken. För antingen kör han bara med en stil och tror att jag ska falla för det, eller så har han skyhöga förväntningar på mig. Och det gillar jag inte.
    Jag slår hellre ur underläge. Flört 
    Anonym (Tabula) skrev 2012-09-11 13:42:42 följande:
    Håller med här. Om jag ska bli intresserad så krävs det "vi får se vart..:". Och det stämmer att de som utgår från KK:eriet blir det sällan något seriöst med, även om det KAN ske. Men vem orkar hålla på med det med någon som bor 60 mil bort?

Sen har jag också märkt att mina killkompisar jämt försvinner så fort de hittar en tjej (kan ju ens tjejkompisar göra också förvisso) så jag tycker inte ens att det är värt att skaffa nya killkompisar längre.

Deppo jag = Nej då ;). Papito, kom på din Skåneturné nu ;).
    Jag fokuserar faktiskt på att skaffa mig killkompisar för tillfället. 
    Jag är duktig på att framställa mig som ett sexobjekt (bristande självkänsla, jag marknadsför det jag är bra på, låter kanske roligt men är tragiskt egentligen) och det är ju inte många killar låter bli att nappa på sånt.
    Men jag har insett att jag verkligen behöver få uppskattning bara för den person jag är också. För min humor och intelligens och insikt och mitt goda hjärta. Och totalt bannlysa allt snack om sex och liknande. 

(Jag inser att jag är väldigt självutlämnande just nu, men så är det ibland) 
    Anonym (singelmorsa) skrev 2012-09-11 22:46:09 följande:
    Jag tror att är man genuint intresserad och verkligen vill träffas så hittar man tid att både höra av sig och träffas. 
    Jag håller med!
    Om man verkligen vill något hittar man ett sätt, om man inte vill något hittar man en ursäkt.
    Det är ett talesätt som jag använder mig av mycket.

Jag överväger att ställa in kvällens dejt. Hm. Jag kommer iaf inte kontakta honom och driva på.  

Jag är som (singelmorsa). Även fast jag borde bli det ännu mer.
    Nu kräver jag engagemang från den jag ska träffa. Jag backar mer medvetet för att se om han följer efter. Gör han inte det bryr han sig inte tillräckligt och då tänker inte jag lägga min energi på honom.
    Ett förhållande handlar om att ge och ta, även när det bara handlar om första dejten. Om jag måste vara drivande hela vägen vill jag nog mer än han. Och då blir det inte bra. 

Jag kommer i stort sett lägga ner HP nu. Kanske kolla en gång i veckan eller ens det.
    Ska fokusera på min träning och viktnedgång.
    När jag blev singel sa jag att jag inte skulle dejta förrän jag var på målvikt, men sen hände grejer. Nu måste jag nog återgå till det löftet. Jag kan ändå inte träffa någon om jag inte är nöjd med mig själv.

Men jag hänger kvar här. Än har jag ju lite kontakter från HP, och jag gillar att diskutera fenomenet internetdejting. 

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!