Ärliga nätdejtingstråden!
Men så är det ju..En Göteborgare försökte övertyga mig att åka till Liseberg..visade en undersökning om det bästa tivoli..gjort av GT..vadå helt opartiskt?!
Det beror väl helt på vad för människa man är och vad för person man vill träffa/leva ihop med.
Drar ett exempel..jag har en bra kompis..som hade dejtat en kille i 5 v. Var väldigt intresserad av hnm,tyckte han var rar,trevlig etc etc. Men man vet fortfarande inte vad man står så i början eller om han dejtar andra etc. Iaf..min kompis åker utomlands..fortfarande lite "småkär"..utomlands hånglar hon med en kille(hennes försvar,hade "lovat det",om jag kom ner igen(de var där förra året också) och har haft kontakt på FB) DET är ju en helt annan moralkaka det med..men iaf...
Jag blir bara "va? men du dejtar ju ----- och är lite småkär?" Så hade min dejt gjort så,hade det varit tack och hej. Även fast man inte vet om man är ihop eller inte. Det är inte en sån människa jag söker. Nu vågar ju självklart inte min kompis berätta detta,för denna killen skulle antagligen dra då. Och vågar man inte berätta,då är det väl fel?
Men jag berättade detta för 2 kompisar...men helt olika reaktion. Den ena(lite som jag) Usch! Hur funkar hon liksom?! Nä,hon skulle gå bort då!
Ops..fortsättning..
Den andre "usch,det var ju dumt..gör inte om det bara"..
Så det är såå olika hur folk reagerar och funkar. För mig dör respekten och jag har svårt att se att det inte skulle göra sig påmind då och då. Och kan man göra en sån grej..så vad näst liksom?
Hehe..jag tänker lite såhär..är de dööläckra..så är det allt de har blivit bedömda efter..och inte alls behövt jobbat med sin personlighet..Generellt nu alltså. Och de går ju bort
Därför är det svårt med bild,även för oss tjejer då. Man blir bedömd..och sedan har man kanske hjärna med..det hade vissa kanske inte räknat med