Inlägg från: Anonym (men) |Visa alla inlägg
  • Anonym (men)

Ärliga nätdejtingstråden!

Och jag menar inte sex då..utan nu:P

• Anonym (men)
    Anonym (Supersingeln) skrev 2012-09-02 00:08:34 följande:

Vad har du att förlora på att träffa honom. Ge honom en chans för du verkar ju ha trevligt med honom. Hur vet du förresten att han svävar på moln? Har han sagt det eller är det något som du antagit?

Jag vet att många jag träffar kan läsa mig som väldigt på när det inte alltid är så. Då undrar man ju om du kanske har läst honom felaktigt. I så fall så lär du ju inte ge honom falska förhoppningar. För jag misstänker att det är det du är rädd för.

Jo,han säger en del..sedan ser man ..du vet.ögonen glänser lite och bara ler när jag säger saker(som kanske inte är jätteroliga:P) Och han har sagt de tre orden....
  • Anonym (men)
    Anonym (b) skrev 2012-09-02 09:38:33 följande:

Var det till mig? isf ja jag har väl det innerst inne... men tänker att man kanske blir kär efter ett tag? han vill laga mat till mig nästa helg och det är så svårt att tacka nej till Är svag för killar som lagar mat till mig, är inte bortskämd med det. Det är väl lätt att fastna för en lugn trygg kille efter att ha haft en opålitlig passionerad kille.Är därför lite rädd för att fastna i det igen. Skrev iaf helt ärligt till honom igår hur jag känner, så nu vet han hur det ligger till men han vill träffas och ge mig tid om det är vad jag behöver. Tänkte högst ge det en, två gånger till, för det sista jag vill är att såra någon får ångest av bara tanken av att behöva göra det

Ja,det är helt underbart med män som kan laga mat. Passonerade,eldiga ,omhändertagande..har man haft det 1ggn..vill man inte ha något annat Glad

Jag har ju tänkt som dig..är killen bara trevlig och vi har kul ihop..mysigt osv..så kanske det blir mer ,om vi ses igen. Men har det någongång tidigare blivit så? Ibland önskar man att man var kär i ngn,för de har "allt". Men känslan måste ju finnas där till 200%..att om han frågade "ska vi gifta oss " redan nu..så skulle man inte ens tveka utan bara kasta sig ut.

Sedan funkar ju alla olika..vissa kan "nöja" sig med ngn de "bara" ha trevligt med.      
  • Anonym (men)
    Anonym (b) skrev 2012-09-02 10:08:33 följande:
    Anonym(men) hmm du har ju rätt... han känner sig redan kär i mig säger han och jag kan inte säga det tillbaka och det vill jag ju. Kanske bara dumt att träffas en gång till? vad hade du gjort? på något konstigt sätt vill jag ändå träffa honom, skumt...

Samma..lika..jag hade träffat han igen.(även om jag sa nej igår :)) Men som sagt,får inte bli att man blir smickrad och försöker känna mer än man faktiskt gör.
  • Anonym (men)

Men nu ska jag berätta ngt lite kul iaf...

Var på ett fik..Killen bakom kassan..

"Heeej!"
    Jag - Hej hej..jag vill ha en sån..
    Han- fikar du här?
    Jag-nä,jag tar med.
    Han-attans!Flört
    Jag ler väl.
    Han-var har vi setts förut? KOmmer du ihåg mig?
    Jag-nej,alltså,jag har nog aldrig sett dig.
    Han-jodå..känner såå igen dig.
    Jag-nä,måste varit min tvillingsyrra då,hehe
    Han-men uppfriska mitt minne ,berätta lite om dig självGlad 

Hehe..visst var det väl gulligt?!    

• Anonym (men)
    Johnny Mnemonic skrev 2012-09-02 14:33:51 följande:
    Oja, det är gulligt med glömska killar :-P
    Haha,vi har ju aldrig setts..men han lyckades ju få min uppmärksamhet :) Det var väl jag som var glömsk i sånt fall?Drömmer
  • Anonym (men)
    Johnny Mnemonic skrev 2012-09-02 14:42:54 följande:
    Senila killar med vanföreställningar då

Du är såå tråkigGlad Du skulle säkert rätta en tjej,som stötte på digSolig
  • Anonym (men)
    Johnny Mnemonic skrev 2012-09-02 14:48:52 följande:
    Ja visst, det är det roligaste som finns att sätta någon på plats Haha, seriöst så har jag faktiskt nästan gjort det, det var en massa år sedan som en tjej från en grann stad som lade till mig på ICQ och frågade lite detaljer om mig och slutligen om jag varit på fest i den staden i helgen som varit... Jag hade dessvärre varit så djävla full att jag kom inte ihåg om det var i helgen som varit eller helgen innan, så jag drog till med att det måste nog varit några helger sedan. Sen dog den konversationen :-P

Och du är singel?Solig
    Jag dricker ju inte..så borde inte glömmaTungan ute 
  • Anonym (men)

Nä,jag letar inte heller.
    Men du blir kanske mottaglig när den rätta bara står där..brukar ju vara så. Då ändrar man sig. Men man måste trivas med sig själv först... 

• Anonym (men)

Liv som man borde ha? Men det är väl massor som tänker så..och vi är nog många här med. Många av oss har barn..men nog blev inte livet som man tänkt sig.
    Sedan blir jag nog inte som 18 igen..eller vänta,jag var nog mer ordentlig dåSolig Men jag menar,jag har iaf mer ansvar etc nu :)

Såå..vem säger hur livet borde se ut vid en viss ålder..du kan ju fortfarande få både barn och fru. Jag kommer aldrig få en fru iafTungan ute   

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!