Inlägg från: Anonym (men) |Visa alla inlägg
  • Anonym (men)

Ärliga nätdejtingstråden!

Va? ALLA har ju separerat vid 40..och är törstande efter uppskattning och kärlek Cool Eller?

Gör som jag..öppna eget..hey,vad mycket folk man träffar :) 

• Anonym (men)
    Anonym (HP) skrev 2012-08-29 12:55:00 följande:
    Jag vet ju att hans yngre brorsa inte mår bra, så  min tanke var väl att det hänt nåt där.
    Gällande övernattningen har vi inte sovit hos varandra. Vi har haft sex en gång, och meningen var att han skulle sova hos mig den kvällen, så han är ju inte helt fel ute. Det jag ifrågasätter är väl att han avbokar och sen hör av sig sent på kvällen.

Och jag håller med det där med att vara trött, det kan ju alla vara. Men vi hade inget särskilt planerat, vi skulle vara hemma hos mig. Och jag vet att han jobbar otroligt mycket just nu, men att komma över en stund och prata hade ju varit okej. Han har varit så jävla på och det skulle bli så mysigt och hit och dit.

Så jag är skeptisk. Jag får väl höra av mig imorgon ändå. 

Falla pladask kommer jag verkligen inte göra. Det kan jag lova dig.      

Åh,men ni har ju haft sex? Då tror han väl iaf att du tänder på hnm?..så då tror han ju att han kan komma sent och "umgås". Det är ju trist när man börjar där...för nu ska ni då börja snacka om livet och förväntningar och hur man inte hoppar i säng direktSolig
  • Anonym (men)
    Anonym (HP) skrev 2012-08-29 13:19:29 följande:
    Det kan han ju gärna tro, men då tror han fel. Det var inte meningen att ha sex med honom, alltså, det var inte så att jag gick dit och tänkte att det kanske blir så. Det bara blev så ändå. Tungan ute
    Sen är det så att jag inte vet om jag vill ha ett förhållande med honom eller bara kk.  
    Men precis. Nu kanske han tänker KK..och eftersom du också tänker i de banorna.

Går dit,har sex..ja,vad ska man tro?Glad  
  • Anonym (men)
    Anonym (rainbow) skrev 2012-08-29 13:24:12 följande:
    Jag skullen inte höra av mig till honom, utan låt honom ta initiativet nu. Skulle faktiskt vara lite tveksam kring en kille som inte ens prioriterar dig i början. Luktar strul på en mils avstånd, se till att han är värd det. 

Jag håller med. För trött? Äsch,är man intresserad,så är man ju..men han kanske tänkte att ni skulle sexa i timmarTungan ute
    För mig skulle det kännas,som om jag var ett andrahands val bara. 
  • Anonym (men)
    Anonym (HP) skrev 2012-08-29 13:29:07 följande:
    Ja men herregud. Ska man vänta med sex tills man är kär och sen upptäcka att personen inte är bra i sängen? Nej så funkar inte jag. Jag vill veta vad jag får.

Ja men visst känns det struligt? Det värsta är att vi kom överens om att jag ska höra av mig imorgon.
    Nu har jag iofs blivit sjuk under dagen så jag kan ju skicka ett flyktigt meddelande om det så får vi se om han hör av sig igen. 

Aha..så funkar inte jag. Vill ha hjärna i första hand :) och ja,måste vara förtjust i den jag dejtar och kär..om jag letar efter en livspartner :)
  • Anonym (men)
    Anonym (Singelpappan) skrev 2012-08-30 10:19:14 följande:
    En liten update - hade ju träff igår med dejten jag träffade över helgen som var. Sammanfattningsvis - käk, film och sex. =) Hon stannade över natten, och det finns ju värre sätt att avsluta och börja en dag på. Är ju faktiskt sådant här man saknar mest med att vara singel (eller i ett förhållande på väg utför...).

Fick sms om att hon ville "boka ny tid" så snart som möjligt... och lär nog träffa henne igen! Dock för tidigt att säga om det blir riktigt allvar än, så väl känner jag ju henne inte egentligen ännu. Kan inte säga att jag vet exakt vad hon vill heller.

Dilemmat är bara hur jag ska göra med de andra kvinnorna jag har kontakt med? De vet ju som sagt att jag träffade någon i helgen och att jag inte vet vart det ser ut att leda till ännu, men hur gör jag nu? Träffa eller inte träffa de andra två, som jag faktiskt klickat riktigt bra med över mail, chat etc? De vill gärna träffas snart, som typ nästa vecka... hm. Någon som varit i liknande situation och vill delge sina erfarenheter, tips, råd etc?
    Men va? Nu har du börjat dejta någon..och haft sex..och ändå funderar du på att träffa andra/fler? DÅ var det väl inte wow då? Annars förstår jag inte vrf man ska träffa andra?

Men nu är ju jag inte som andra heller Glad  
  • Anonym (men)

Uj..vad olika folk är..Badoo är ju hemskt! Värsta sexsighten..vill man knulla..så finns det en snurra "folk i närheten" och så får man hur långt bort de är..och så ser man när de förflyttar sig! Läbbigt! Min kompis var med där..så satt vi på banken och fick "folk i närhetn"..så märkligt..killen 2 meter bort liksom. Nä,känner man sig inte helt uttittad vart man än går då?
    Och jag skulle iaf inte vilja se min granne där :) 

• Anonym (men)
    Anonym (HP) skrev 2012-09-01 15:23:46 följande:

Nu säger det ju inte att det får ett lyckligt slut nånstans.
    Men det var precis det jag behövde höra just då. Det gjorde mig väldigt glad. Glad 

Du menar att vi ska köpa att du inte hade sex med hnm?Tungan ute
    Var har han varit dessa 8-9 månaderna då? Och vrf försvann han? 
  • Anonym (men)

Jag tror jag är för svårköptGlad Hehe,kan,vill och ska inte nöja mig. Men hur många som helst verkar ju göra det.
    Jag vill ha allt.
    En kille är jättepå..supergo..fin..lite yngre än mig..inga barn..Såå egentligen borde jag väl? Men kan inte. Kanske tänker jag för mycket. Men jag måste se en framtid och ett booom direktSolig

Vi har och kan ha skitkul..trevligt och massor mer..men inte allt,tror jag. Och då är det ju inte schysst att träffas när han svävar på moln?     

• Anonym (men)
    Anonym (HP) skrev 2012-09-01 16:54:50 följande:
    Jag svär på min Darth Vader-väckarklocka!! Bara en kram! Och uppenbarligen inte en hjärtlig en! Flört
    Han försvann för att han tolkade det som att jag var ointresserad. Och sen har han väl levt sitt liv som vanligt antar jag.  

Men jag förstår hur du tänker, jag kan inte heller fatta att nån tycker att jag är så speciell att jag är värd att söka upp efter så lång tid. . 

Nejnej..så tänkte jag inte alls. När jag var på HP(länge sedan) hade en dejt..2 ggr..han hörde av sig 1år senare..och igen och igen. Så det säger jag inget om. Jag undrade mer vrf han drog första gången och vrf det passar nu?Glad Menar,om han trodde du var ointresserad då varför skulle du vara intresserad nu?
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!