• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

modesto skrev 2012-11-02 21:45:38 följande:

Ett litet bidrag från mig då för att hålla tråden levande. Jag brukar gå på promenad varje natt/kväll. När jag är nästan hemma ser jag en man med en jättestor hund. Han hejar och frågar om jag vill låna hans mössa, jag är tydligen blött i håret, det regnar. Så frågar han var jag tänker göra på kvällen, det startas ett litet samtal. Han känner mig, det är inte första gången folk känner mig och jag känner inte dem :) Han säger att han brukar se mig ibland på natten när han kommer hem från jobbet med sin bil.  Det hela avslutas att han tar mig i handen och det ser ut som att han tänker pussa mig. Jag säger vad tänker du göra nu? Han säger "jag känner att jag har något i ögat, kan du titta?" Jag skrattar och önskar honom god natt. Han frågar om jag har lust att gå lite mer men jag säger att jag har saker att göra. En fin avslappnad raggningsförsök i naturen.Glad

Ja...fast lite halvvarning också..han vet att du går där varje natt och försöker få dig i säng det första han gör. Var försiktig!

Det naturliga hade varit att kontakta dig på dagtid och kanske inte att gå på på det sättet. 
  • Papito

Själv är jag livrädd! Får värja mig för singelmorsan. Hon spammar mig, dyker upp utanför min dörr och har fikat med min mamma...tur att barnen inte har någon kanin....

• Papito
    Anonym (b) skrev 2012-11-02 21:58:49 följande:

Önsketänkande så här en fredagskväll förstår jag
    En del av problemet är att ingen tror på mig...
  • Papito
    Anonym (Tabula) skrev 2012-11-02 22:08:23 följande:
    Tabben är här . Kär har jag inte gått och blivit men ni ANAR inte hur uppvaktad jag är! Inte på nätet, jag dejtar ju inte där men ute i verkligheten! Men, ingen intressant... Eller ja, jo, nej. De är så unga och snygga, vad ska de med mig till?? Så jag flirtar lite men engagerar mig inte, ger inget. Resten av tiden är det 100 % sonen, jobbet och skolan. Kanske man ska satsa på någon av dem som älskare, enkelt och bekväm, men jag vet inte, är inte så intresserad av bara sex, behöver helheten! 

Oj vad jag muntrade upp fredagsstämningen här!  
    Kåtfia!
  • Papito
    Anonym (singelmorsa) skrev 2012-11-02 22:04:30 följande:
    Ja din mamma var riktigt trevlig och hon fullkomligt älskade mig och tyckte jag var en perfekt match för dig, så vi har börjat kolla efter ett passande datum för bröllopFlört
    Haha, folk tror du skojar dessutom...

• Papito
    Anonym (Tabula) skrev 2012-11-02 22:15:40 följande:

Men, nej. Jag säger ju det, jag är inte så intresserad av bara sex!
    Haha, välkommen tillbaka Tabben!
    Tycker verkligen inte att du ska ta småpojkarna som älskare..slicka i dig berömmet men behåll värdigheten.

Spara dig till en man!
    Förr eller senare dyker han upp. 
  • Papito
    Anonym (b) skrev 2012-11-02 22:31:58 följande:

Fast de säger ju att kvinnor över 30 är mer kompatibla med yngre killar
    Men vad bra, då kan Xmag, Ulfsas och jag lika gärna skjuta oss då...

Ha ni ert rajtan tajtan med smågrabbarna men kom inte och gnäll sen för att de inte kan skriva riktiga brev eller uttrycka sig normalt bland folk...  
  • Papito
    Anonym (singelmorsa) skrev 2012-11-02 22:25:58 följande:
    Vissa saker skojar man inte om Förvånad
    Hmm..ska jag bli orolig nu..?
  • Papito
    Anonym (33-åring) skrev 2012-11-02 22:24:09 följande:

Hon har lagt ner "dejten". Han verkar ha nå issues med att han ännu inte bor här, så då får det vara. Åtminstone tills han plockar upp bollen och gör nått.

Igårkväll var jag uttråkad och loggade in på dejtingsajten, så nu pratar jag med en kille som (tadaa!) ska flytta hit. Både han och "dejten" har angett min stad som bostadsort, men ännu inte flyttat hit. Jaja, den nye bor iaf bara i grannstaden, som dessutom råkar vara min uppväxtstad. Han jobbar dessutom här och letar lägenhet, så det kanske är lite bättre odds den här gången iaf. Verkar trevlig, kan skriva (till skillnad från 97% av killarna, typ). Fortsätter han vara aktiv kan det säkert bli en fika (till att börja med). Om inte annat så kanske man får en ny kompis och det är ju inte heller fy skam Skrattande
    Vad tråkigt..men strulade han redan från början var det nog lika bra. Den här andre kanske är bättre.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!