• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (b) skrev 2012-10-26 18:41:02 följande:
    Tjoho!! vilken svängig text men.... ibland känns du så mycket äldre än mig Papito, för jag har aldrig hört den här förut och vet inte vilken snubben är
    Hade aldrig hört talas om hans namn förrän jag youtubade låten idag. Texten mindes jag men har aldrig vetat vem som sjöng.
  • Papito
    Anonym (b) skrev 2012-10-26 19:01:00 följande:
    Vill ju egentligen inte erkänna det men det började faktiskt rycka lite i höfterna Skål
    Papito vet vad han gör...
  • Papito
    Anonym (singelmorsa) skrev 2012-10-26 19:00:40 följande:
    Klart hon har tävlingsinstinkt! Glad
    Haha, du är chanslös!!!

Frågesport är jag nog världsbäst på..bara ingen som har upptäckt mig ännu
    Bowling...ojojoj...

Bordsspel? Du är körd!

Sport? Sluta nu, aj...aj...jag får ont i magen av allt skratt  
  • Papito
    Anonym (singelmorsa) skrev 2012-10-26 19:27:12 följande:
    Jag chanslös? tss skulle inte tro detFlört

Kom förresten att tänka på en grej, du är med på HP va? Inte helt omöjligt att nån av oss mailat den andre eller varandra eller vem vet vi kanske till och med har varit på dejt tillsammans, haha Skrattande
    Nä, jag är faktiskt inte med på HP och jag har bara dejtat två från sidan jag är med på....du var inte en av dem.

Men jag förstår att du får dejá vu-känslor av att dumpa mig.... haha, kan inte låta bli att tycka att jag är lite rolig

Du menar att det finns någon på HP med min fantastiska charm??? (och du dumpade honom också..du ser, jag har en poäng).

Hm, nu var jag inte helt ärlig..alla här babblade så mkt om HP så jag har preciiiiiis reggat ett konto..men bara för att kolla vad alla pratar om. Vad heter du där?  
  • Papito
    FredrikAndersson skrev 2012-10-26 19:31:37 följande:
    Papito, skärpning nu, musik från 1800-talets andra hälft är inte populärt längre.
    En till som kallar mig gubbe...tack!

(b) gick igång iaf...räcker för mig!  
  • Papito
    Anonym (singelmorsa) skrev 2012-10-26 19:27:12 följande:
    Jag chanslös? tss skulle inte tro detFlört

Kom förresten att tänka på en grej, du är med på HP va? Inte helt omöjligt att nån av oss mailat den andre eller varandra eller vem vet vi kanske till och med har varit på dejt tillsammans, haha Skrattande
    Du är 79:a va?
  • Papito
    FredrikAndersson skrev 2012-10-26 19:39:12 följande:
    Papito, nej jag påpekade bara att stenkakor inte är moderna längre
    Fritte...jag behöver ingen hipp musik....chicksen faller som käglor ändå!
  • Papito
    modesto skrev 2012-10-26 19:40:12 följande:
    skit jag har varit på HP just för att spionera och nu har jag avaktiverad mig. jag har alltså missat dig Papito, det skulle vara roligt att se hur du ser ut och läsa din presentation.
    Haha...men jag är inte aktiv, kollar bara runt. Måste ändå medge att det finns betydligt fler och snyggare tjejer där än på "min" sida....tur att jag inte är ytlig eller går på utseende..hahaha!
    *I kill myself*  
  • Papito
    modesto skrev 2012-10-26 19:40:12 följande:
    skit jag har varit på HP just för att spionera och nu har jag avaktiverad mig. jag har alltså missat dig Papito, det skulle vara roligt att se hur du ser ut och läsa din presentation.
    Men det är ju så, man blir himla nyfiken på hur folk i tråden ser ut.

Bullen och (b) kommer jag att få på vår mysiga kompishelg i Jönssonland. LMFS har jag sett och du då Modesto som har kort.
    Just det, Fritte också!

Men visst är man sjukt nyfiken på er andra...lite mer på da ladies än på männen men stammisarna hade ändå varit kul att se hur de ser ut. 
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!