• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (singelmorsa) skrev 2012-10-30 00:05:33 följande:
    Hon svarade med ett lång mail men ändå sågade hon dig? Märkligt

Brukar du gradera in dig och tjejer i skalor? Känns inte riktigt som du. Utseendet sitter ju i betraktarens ögon vet du väl

Haha, nä. Graderar aldrig in varken mig själv eller tjejer. Det var mer för att förklara...dessutom tror jag alltid att jag har en chans, om det så vore Julia Roberts eller Catherine Zeta Jones
  • Papito
    Anonym (singelmorsa) skrev 2012-10-30 00:05:33 följande:
    Hon svarade med ett lång mail men ändå sågade hon dig? Märkligt

Brukar du gradera in dig och tjejer i skalor? Känns inte riktigt som du. Utseendet sitter ju i betraktarens ögon vet du väl

Ja, det kändes lite märkligt men ju längre brevet kom desto mer glimten i ögat hade hon..tror jag. Därför tvekade jag på huruvida det var en spaning eller inte...men jag tror det var det. Kanske med en andra chans men jag var ju inte piggare så den tog jag inte isf
  • Papito
    Anonym (b) skrev 2012-10-31 16:37:07 följande:
    Sitter här på golvet i flyttkaoset, och äter hämtmat...trött som tusan och har en känsla av att "nu orkar jag inte mer". Det är i sådana här stunder jag verkligen känner att jag saknar en man. En man som håller om mig och säger att allt kommer att ordna sig och som tar hand om mig *drömmer*

*Allt kommer att bli bra älskling, det får ta lite tid att få det som vi vill. Det viktiga är att vi äntligen är här, i vårt hem. Ett hem vi ska fylla med kärlek. Jag älskar dig!* ......*sitter bakom dig och håller omdig, pussar på dig*
  • Papito
    Anonym (b) skrev 2012-10-31 16:37:07 följande:
    Sitter här på golvet i flyttkaoset, och äter hämtmat...trött som tusan och har en känsla av att "nu orkar jag inte mer". Det är i sådana här stunder jag verkligen känner att jag saknar en man. En man som håller om mig och säger att allt kommer att ordna sig och som tar hand om mig *drömmer*

*kom...släpp kartongen...kom så tar vi en paus och inviger vardagsrummet...*

• Papito

Okej, en veckas nätdejting (utan att ha dejtat iofs) har avverkats, analys kommer säkert under kvällen

Det var förra fredagens grymma stämning som fick mig att bli lite sugen på att ha någon speciell att bry mig om lite extra..haha...mer säger jag inte. Analys kommer senare  

• Papito

Tycker nog att jag tar ett ganska stort ansvar för att tråden ska vara levande

Vad har hänt med Tabben förresten? Gått och blivit kär?

• Papito
    Anonym (33-åring) skrev 2012-11-02 21:14:52 följande:

Ganska tyst faktiskt. Har barnen somnat i parken nu? =P
    Åhhh...Fröken 33 glider in och pikar...

Barnen sussar gott, var tvungen att röja lite...hur är det med Fröken 33 då? Fortfarande singel eller flyter det på med dejten? 
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!