Ärliga nätdejtingstråden!
Xmag skrev 2012-10-24 08:25:37 följande:
Oj, nu blev jag missförstådd igen =) Jag menade med min jämförelse om skambud på blocket att det är lättare att säga saker via mail och i skydd av datorn som man aldrig skulle våga säga till personen direkt i ansiktet. Ett exempel på det är just de skambud man kan få på blocket, dessa skulle få våga ge om de ens ringde. Lite samma på en dejting site, det är lätt att fråga om sex i skydd av datorn men man kanske inte är lika kaxig i face-to-face. Det var så jag tänkte! Ingen tanke om att vissa skulle vara mindre värda. Jag har haft långvariga relationer som börjat med sex och det är en lika bra grund som något gemensamt intresse. Någonstans måste det ju börja. =) Nu var det ju tyvärr inte så för FC som även fick de önskade erbjudandena även face-to-face.
Livrädd för en ny exekutionspluton???
Jag tolkade dig rätt första gången men bra förtydligande, tidigt, innan det blåser till storm
I övrigt tror jag det ligger något i det du säger, via datorn blåser många upp sig men få skulle ställa samma fråga irl.
Jag får också förslag om snabba träffar och har absolut inte tolkat in sexinvit i det...hehe, kanske borde nappa oftare :p
LMFS, tyvärr eller som tur är har du rätt. Ytterst få kvinnor skulle uttrycka sig på det sättet ens om det verkligen bara var sex de ville ha. Jag är kluven, å ena sidan skäms jag för att vi män är såna neanderthalare....å andra sidan är jag inte sån, vilket gör att jag får en enorm konkurrensfördel. Haha