Afrodita1979 skrev 2013-02-12 21:32:07 följande:
Va???? Är du oxå uber-ytlig som mig, Rainbow ( hon sa det själv ) och Angelven ( han sa det oxå själv ) alltså???
Skäms på dig!!
Anonym, komma igen nu - dags att hoppa på 33-åringen! Eller nee, det e nog bara roligt att hoppa på just mig .
Nämen seriöst...trist med en halvtrist dejt. Men du verkar inte ha dömt ut honom helt ju... uppfattningen kan ju ändras.
Bra att han bjöd, fattiga killar går fet-bort
Fast ..
Med en Canada Goose jacka är man väl inte fattig ? Eller blir man det när man köpt den ?
Vi får bilda Ytliga Nätdejtar Klubben - YNK ...
Skämt åsido - det måste kännas rätt - och jag tror själv på att det skall kännas rätt, jag vet inte riktigt om det gör det med den dejtning jag har just nu - vi har aldrig tid för annat än gulliga SMS till varandra, träffats några gånger. Trevligt men alldeles för sällan för mig. Om man kan träffas 1-2 ggr per månad en kväll (utan övernattning
) så leder det lixom inte nånstans.
Pratar med en tjej som slingrar sig ur att svara på fikainvit hela tiden, börjar tröttna lite. Varför skall jag driva på och skriva massor om allt hon vill ha är lite bekräftelse men inget mera ? Jag vill mera, redan varit i det diket och det slutade med att hon "skulle hitta sig själv" och försvann från HP.
Tror snart jag ger upp det här, helt meningslöst - och träffa någon på annat sätt, hur skulle det gå till ? Med barn på heltid ? Visst, jag kan få någon timmes barnvakt och gå en foto/matlagning/franska/kroki-kurs eller nått men det tror jag faktiskt (av erfarenhet) inte leder till något heller.
Näh - jag får sikta på att bli en enstörig surgubbe