Inlägg från: Angelven |Visa alla inlägg
  • Angelven

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (rainbow) skrev 2013-02-04 22:50:36 följande:
    Men shit! Någon öppnade precis med följande: "Får jag köpa dina trosor?"

Vad är det för fel på folk?!!!
    Det där är bara underligt FörvånadTyst
  • Angelven
    Afrodita1979 skrev 2013-02-04 22:16:38 följande:

Ja, Mirc känner jag faktiskt igen...

Du kanske oxå ska testa Badoo   
    Redan provat, jag har inte snygga nog foton Det blir för låga betyg.

Vad tror ni, om jag lägger mig på en renskinnsfäll i leopardtangas med duckface, blir det bättre betyg då ?  
  • Angelven
    Afrodita1979 skrev 2013-02-05 07:38:22 följande:
    Angelven, skippa Badoo

Hmm, säger du det för att du inte tror att det passar mig eller för att du inte vill riskera att få se den bilden?
  • Angelven
    Afrodita1979 skrev 2013-02-05 08:07:38 följande:
    Haha! Jag fick en bild på näthinnan som är svårt att få bort. Kommer nog förfölja mig hela dagen

Come to papa...
  • Angelven
    Anonym skrev 2013-02-05 09:00:19 följande:
    skaffa er ett liv..... snälla!! Gå ner på stan eller något och lämna datorn i 5 min. Herregud!
    Ånej, en sån där quinoatuggande kulturelitist med digeridoo i hörlurarna ...

Du vet - på tvåtusentalet började smartphones vara vanliga ? De funkar på bussen ...
  • Angelven
    Afrodita1979 skrev 2013-02-05 16:44:05 följande:

Rätt ålder har du iallafall ( sorry för jag kallade dig gubbe, helt fel av mig ), jag drar gränsen vid 39-40 så skulle det skita sig med tjejen inom loppet av ett par år så vet du   Och ev skulle jag kunna ha överseende med din dialekt, förutsatt att du inte har en Canadian Goose-jacka och har körkört (!).
    Japp så ytlig och fördomsfull är jag   

Jaså - nu kallar du mig gubbe istället ... Fjortis ...
  • Angelven
    Anonym (33-åring) skrev 2013-02-05 17:22:14 följande:
    Det vore väldigt trevligt att veta om det är en Anonym eller arton olika Anonym som skriver i tråden. Lättare att förstå sammanhanget om man vet om det är samma som skriver igen eller inte. Så om ni tycker det är okej, sätt gärna nån liten symbol så att vi kan skilja er åt. Glad
    Det finns bara en anonym och hum är schizofren ... (tänker undvika hen-ordet, annars får man väl bara en massa  påhopp pga av det )
  • Angelven
    Afrodita1979 skrev 2013-02-06 17:33:48 följande:
    Men Rainbow och Andersk - menar ni att ni är lika ytliga som mig?!? Skäms på er!!
    Well, jag är ju redan ute ur den ytliga garderoben

Enkla men ytliga krav:

* Bra ekonomi
    * SNYGG, inte överviktig
    * söt
    * Smart, välutbildad
    * Långt hår
    * Inget digeridoo i hörlurarna, ingen quinoa i morgonmüslin och inte gärna kultursnobb

... sedan behöver hon nog ha rätt så mycket vaselin på sina glasögon för att bortse från mina skavanker, men det behöver jag inte bry mig om för jag är ju värd det för jag är bäst ...

(Realistiskt, så pratar vi charmig, ordnad ekonomi, inser att hon bör träna ibland
  • Angelven
    ander25k skrev 2013-02-06 19:46:42 följande:
    Men ack så besviken man kan bli när man träffar vissa , som man trodde stämde med mallen .
    Sant.

Sedan får jag ju hålla med Rainbow, det finns vissa kläder, eller snarare klädstil som nog skulle få mig att dra öronen åt mig direkt ...

Som om hon dyker upp till en date med fluffig pälsjacka, "pom-poms" på fötterna och en chihuahua i handväskan ...

Då är det nog första gången som jag kommer fundera på att vända på klacken. Det signalerar otroligt mycket ytlighet för mig  
  • Angelven
    Beya skrev 2013-02-06 21:03:02 följande:
    Det är ju lustigt...går in på hp och där finns det ju hur många (eller några fler iaf) intressanta än på match! tji får jag som varit emot/ haft fördomar om den sidanTyst
    Säger ju det

Tycker HP är minst lika bra som MP - saknar lite roliga "features" men annars är den bra, .lite enkelt föråldrat utseende men det gör inte mig så mycket. Av dömma av badoo är jag ju lite enkelt föråldrad själv så det
    passar mig bra.

Välkommen! 
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!