Anonym (33-åring) skrev 2013-01-29 16:39:08 följande:
Är det för att du är ovanligt kinkig eller för att de av många anses "inte så snygga"? Jag har ibland varit utan profilfoto, för att jag tröttnat på den bild jag haft och inte har nån vettig ny. Jag vägrar ha en fota-mig-själv-i-spegeln-bild och jag är allmänt blyg för kameror som andra håller i.
Jag bryr mig nog inte så mycket om vad andra tycker om en evt. blivande flickvän
Däremot bryr jag mig om vad jag tycker, och ja, utseende är en del av det, varför inte bara erkänna det ?
... och, jag faller inte för modeltjejer, liggande på spegeln, duckfaces går helt bort - klarar inte tanken på en tjej (i min ålder) som tror hon blir attraktiv med ett sådant
Och det är klart, om hon ser ut som om hon har levt ett tungt 30-årigt liv och nu är rehabiliterad heroinist, så drar jag öronen åt mig
Jag kanske är ovanligt kinkig ? Å andra sidan tror jag inte det - jag har nog sett de flesta av tjejerna här i tråden och allihopa är attraktiva
Och ingen av dom är lik någon av dom andra på minsta sätt. Så kan man alltid argumentera att det är bara attraktiva tjejer som visar sin bild förstås.