Inlägg från: Angelven |Visa alla inlägg
  • Angelven

Ärliga nätdejtingstråden!

Beya skrev 2013-01-26 17:01:50 följande:
    Haha spelgelkorten jaKräks

Själv har jag haft högst 2 år äldre tror jag...hade gärna "provat" lite äldreTungan ute fast med betoning på lite äldre... min maxgräns är nog 40 år.
    Just nu har jag nog +/- 10 år men det är mera en riktlinje.

Har nog aldrig provat utanför +/- 5år dock.

Tror mera det handlar om var man är i livet - barn på heltid/deltid i tweenie ålder vore perfekt - gärna nära Sedan spelar ålder inte så stor roll egentligen, fast jag ser gärna ett seriöst förhållande med intentionen att man skall bli gamla tillsammans - tufft om det är 20 års skillnad, men om hon tror att det fungerar för henne att hon jobbar och jag fixar med rosorna i trädgården om 25 år, så visst

Kanske är trevligt med en vältränad äldre hemmaman när hon är 40+, som plockar upp henne på jobbet i den  tvåsitsiga och drar iväg till något trevligt på helgen... 
  • Angelven

Okej, hemma efter trevlig familjemiddag ;-.)

11 har läst sina mail
    6 har besökt min profil
    0 har svarat

Dvs ingen ändring mot hur det fungerar med bra genomtänkta personliga mail  

• Angelven
    Papito skrev 2013-01-26 23:08:34 följande:
    Men NÅGOT svar måste du väl ändå få med den andra metoden?
    Vette fan.

Typ 1 svar per vecka med kanske 10-talet genomtänkta mail  och kanske 100 genomletade profiler ? Skall bli intressant och se om jag bara får ett svar, då är det bättre

Fast nu vart det lite intressant - ny tjej, mitt område, söt - och så kan jag inte mail'a för att jag är blockerad från mail pga massmailande

Finns tydligen nackdelar  
  • Angelven
    Tusse85 skrev 2013-01-26 23:09:29 följande:
    Något jag tänkt på med killar är att det är väldigt få som ler på sina presentationsbilder, varför är det så egentligen? Vi tjejer får ju beröm för våra leenden och jag gillar killar som ler lika mycket... men på bilderna ska ni se arga och sura ut ;) Och då menar jag stort leende där ögonen glittrar och tänderna syns! Såna killar får nästan alltid svar från mig :)
    Eller hur upplever ni andra tjejer?

Sen kan jag meddela att jag lyckats förstöra för mig själv med en lovande kille i stan... varit otrevlig och butter... inte blev de bättre av att han skulle läsa in för mycket i mina texter och missuppfatta mig helt (han läser till psykolog).... så mitt senaste mail har jag nu inte ens fått svar på :P ångrar mig lite, men samtidigt retade han upp mig samtidigt som jag var nyfiken.... irritationen vann :P
    Tror inte ens jag vet hur man ler med synliga tänder Ser mest fånig ut då.
  • Angelven
    Tusse85 skrev 2013-01-26 23:16:46 följande:
    Är jag övertygad om att du inte gör! Har du inget kort menar du från någon semester eller nåt där du skrattar tex? :)

Nope, we macho men do not do laughing. It's not macho. 
  • Angelven
    Anonym (33-åring) skrev 2013-01-26 23:22:25 följande:

Då återstår att testa det som så många andra killar verkar köra med, korta eller halvkorta meddelanden som inte är speciellt personliga. "Hej du verkar trevlig. Jag gillar att ... Har du haft en bra dag?".
    Får bli morgondagens projekt när blockeringen släpper

Fungerar det ?

"Hej (33-åring) (titta, det är personligt till dig nu! ) Du verkar trevlig - jag gillar att prata med roliga människor i diverse forum, Har du haft en bra dag ?"

Tungan uteSolig 
  • Angelven
    Tusse85 skrev 2013-01-26 23:26:12 följande:
    Mailat dig på HP :)
    Sssh... avslöja inte att jag kan vara omatcho leende också
  • Angelven
    Tusse85 skrev 2013-01-26 23:26:12 följande:
    Mailat dig på HP :)
    Kan tyvärr inte svara

... jag är tydligen helt blockerad för mail

Rätt underhållande faktiskt egentligen, jag är lättroad just nu.

Men vad tror du Tusse, mer foton som det du hittade ? Med ett glatt spralligt leende och på gott humör ? Det är det foto som fått högst betyg på badoo ... 
  • Angelven
    Tusse85 skrev 2013-01-26 23:34:31 följande:
    haha! ge mig tillgång till de hemliga bilderna oxå!! Dvs om du inte gömt massa snusk där för då vill jag bli varnad innan ;)
    Ska se om du har en klockren presentationsbild gömd där och annars har jag förslag på vilken du borde ha :)
    Det kan jag göra - det är bara jag och barnen, ingen snusk där så sluta fantisera om äldre farbröder, unge dam!
  • Angelven
    Anonym (33-åring) skrev 2013-01-26 23:42:09 följande:

Blir super! (fast skrippa "diverse") Kom ihåg nu att inte skicka för många. Hur var det, 29 st funkade?
    Jupp, 29 är gränsen - men man kan tydligen inte svara på mail då, när man blivit blockerad av HP

(Sorry Tusse, kan inte mail'a , men du har tillgång till de privata nu ifall det inte framgick) 
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!