Inlägg från: Angelven |Visa alla inlägg
  • Angelven

Ärliga nätdejtingstråden!

Afrodita1979 skrev 2013-02-14 20:03:15 följande:
    Ha? *trög-och -hänger-inte-med-idag*
    ... om jag drar i mig ett par semlor så kan jag öka midjemåttet med 2 cm istället för att bli lång nog ?
  • Angelven
    Anonym (33-åring) skrev 2013-02-14 20:09:44 följande:

Nu är du väl ändå lite väl otålig, ge dem åtminstone en dag på sig att svara Flört

De jag skrivit har varit formulerade ungefär "Nu är det ju tyvärr så att du faller utanför vad jag söker eftersom du bor alldeles för långt bort, men jag vill ändå säga att jag tycker att du ser väldigt bra ut!". Inte till de där modellsnygga (de har redan hört att de är snygga så många gånger) utan till de där som passar min smak. Har fått svar på alla sånna tror jag, ibland har vi pratat 3-4 meddelanden efteråt, men inte mer än så. 
    ... dom har läst men inte brytt sig om att titta (inga besök)

Det tolkar jag som totalt ointresse ? 
  • Angelven
    Anonym (33-åring) skrev 2013-02-14 20:23:43 följande:

Mnja... lite. Fast jag kan ibland läsa inkomna meddelanden när jag bara har en liten stund över, men gå tillbaka och svara/läsa mer senare. Men det är ju jag det, och jag har inte fått nått sånt där meddelande idag... =)
    Det är ju för att du är anonym
  • Angelven
    Anonym skrev 2013-02-14 20:24:11 följande:
    Asså men samtidigt.. vill jag ju inte hänga i luften själv. Känns så dubbelt, kymigt att höra av sig, men vill gärna ha klara besked själv.
    Precis.

Jag går efter mottot - behandla andra som du själv vill bli behandlad.

Så jag svarar alltid. 
  • Angelven

Åh....

Såg precis höjden av ytlighet (och hon visste om det)

Ni vet, när man läser att hon "söker en man som är lång" ...

... I nästa mening konstatera hon att hon sökte en man som matchade hennes skor

Helt underbart skämtsam och ironisk presentation. Tyvärr snusare, går fetbort  

• Angelven
    Anonym (33-åring) skrev 2013-02-14 20:42:09 följande:

...och för att jag inte hänger på HP, kanske...

Här är förresten ett exempel på ett sådant meddelande som jag fick för ett tag sen:

"Hej
    Vilken himla bra skrven profil...!
    Det skulle förvåna mig mycket om 2013 inte kommer att bli kärlekens år för dig. Du får mig att vilja vara 4 år yngre och ta gitarrlektioner :)
    Lycka till"

(det står i min profil att jag är lite svag för män som klinkar på gitarr)

Sånt blir man glad av! Och det var kul att läsa det igen nu, jag sitter och försöker få tillbaka lite nätdejtarinspiration...           
    Hmm... jag har en ukulele liggandes...
    Det var väldigt bra skrivet av honom!

... du får väl hänga på HP då  
  • Angelven
    Anonym (33-åring) skrev 2013-02-14 20:57:05 följande:
    Varför är det så himla många killar som envisas med att ha foton där de har mc-hjälp, skidhjälm eller mössa på sig för? Jag vill ju se hur de ser ut!
    Det är ju ungefär som alla bilder på tjejer där de slagit kamerablixten rakt in i spegel

Jupp, jag vill dejta 200000 lumen och ett par röda ögon, right ?  
  • Angelven
    Anonym (33-åring) skrev 2013-02-14 21:42:37 följande:

Hon är ju en sån som är värd ett "Vill bara säga att din presentation är helt underbar, gillar ironin och att du är så skämtsam. Synd att du snusar..."
    Fast,

just där spelade det väl ingen roll egentligen - jag tror inte hon kommer sluta snusa - och jag är verkligen inte intresserad av någon rökare/snusare - så då blir det ju inte som en sorts omvänd psykologi att jag säger det för att jag egentligen vill ha kontakt, för det vill jag ju inte ...

Foten i munnen 
  • Angelven
    ander25k skrev 2013-02-15 15:51:47 följande:
    Alla kan inte vara ingenjörer Glad
    Beya skrev 2013-02-15 15:58:55 följande:
    Nej precis!
    jajaja, bara dissa mig

• Angelven
    Anonym (FZ6) skrev 2013-02-15 16:51:09 följande:
    Hon fattar väl inte att det är vi fabriksarbetare som skapar dom mesta pengarna i samhället.

Fanns inte exportindustrin så kan man "klappa igen" hela Sverige.

Sen kan det hända att man tjänar mer på fabriksgolvet än vad en akademiker gör också. 

Tjänade faktiskt mera som brandvakt på en industri än jag gjorde de första åren som ingenjör. Å andra sidan var det ju skift, 12 timmar och OB. Det är svårt att slå.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!