-
Du tror inte på att bidra med hälften? Menar då middagar ev resor, nöjen osv?modesto skrev 2012-09-22 20:55:11 följande:Pengar är visst viktigt för mig, jag är inte intresserad att TA NÅGONS PENGAR men behålla mina. Jag har låg inkomst, jag måste vara försiktig med mina pengar. Det finns ingen man som skulle vara värd i mina ögon att jag ska spendera pengar på att träffa honom. Vill han träffa mig får han lägga ut för resan själv. Vi har nog olika uppfattningar om stolthet.
-
HAHA, den var bra.Xmag skrev 2012-09-24 23:10:30 följande:
Vilka krav. Snygg och ha nåt innanför pannbenet. Tur att man är kille så att man kan nöja sig med att tjejen är snygg... :)
Det verkar som om det finns en hel del tjejer som önskar sig en kille som är smart (smartare än dem själva antar jag för annars uppfattas man väl inte som smart)
De vill också att killen skall ha ett bra jobb och en hög inkomst vilket vore helt OK om de nu hade det själva men jag har en svag misstanke om att så inte är fallet.
Som du säger är dessa tjejers motprestation att de ju faktiskt är såå snygga och så kanske du kan få sex någon gång. Om de nu inte har huvudvärk eller något annat. Fast det kan en dyr handväska eller en resa bota på direkten.
High maintenance girls... -
VA, har någon gift sig med dig utan att du var bjuden på kalaset? Upprörande.Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-09-26 11:57:15 följande:Jag vet inte om jag är singel längre.
-
Håller med om JM.
Kom tillbaka när du får lust igen.
Annars då? Någon dejting i helgen?
Själv så hade jag en kontakt med en mycket snygg och trevlig 43-årig tvåbarnsmor från Täby. Vi skrev en hel del fram o tillbaka.
Rätt vad det var så sa hon att hon inte skulle vara kvar på Match mer och så vips var hon raderad från sajten. Synd och lite märkligt med tanke på vår kommunikation.
Easy come easy GO... -
Hur man än vänder sig så har man rumpan bakDrManhattan skrev 2012-10-15 00:25:53 följande:Tack det var juste när det för en gångskull inte är jag på bilden :-P
Nej nu måste jag släcka. Klockan ringer 5 -
Själv ser min singeltid ut att snart vara till ände. En underbar eller var hon bar under, kommer inte ihåg vad som var bäst, har nu mejlat mig för kontakt. Såå gulligt. Läs själva.
Hej,
Mitt namn är Anita, jag såg din profil här och plockade intresse you.I vill vara kär relation med dig och kan upptäcka oss själva som riktiga partners för livet. Detta är min e adderss (anitaoneil5000 @ live. Com) Om du känner dig intresserad skicka mig e-post till min privata e-postadress på (anitaoneil5000 @ live. Com) så att jag kommer att skicka dig fler bilder på mig och berätta mer om mig själv ok ,
Anita.
Ser framför mig ännu en Nigeriansk kille som med Google translate febrilt mejlat runt.
Puckon. -
Man tackar. Det bevisar att kärleken kan dyka upp när man minst anar det.
Eller nåt. -
Isno: inte att undra på med den armen
-
Vad är avstånd om hon nu är din drömdonna?
Inget om man ser till vissa svar.
För mig så måste det ju finnas praktiska möjligheter att kunna ses hyfsat ofta. Det räcker ju med hur jobb och barnveckor komplicerar ting ändå.
Hade en tjej som jag dejtat en gång. Vi skulle ses men så kom hennes först huvudvärk och sedan hennes förkylning ivägen. Därefter min test och jobb. Hon var den som hörde av sig mest i början då jag backade lite pga hennes ålder. Sedan när det drog ut på tiden så svarade hon inte längre på de svar jag gav på hennes diverse frågor. (Lite om hjälp med hennes CV och flygvärdinnejobb)
Lite märkligt. Hon kunde ju ha tackat för infon och sagt att det inte funkade.
Det jag menar är om det blir för jobbigt redan när båda bor i Stockholm så hur skulle det då inte bli om avståndet var stort.
Jag tror inte att en á två träffar i månaden skulle vara tillräckligt för att få upp ångan riktigt.
Jag är också oflyttbar. Det komplicerar saker och ting ytterligare. -
Antagligen har du muskler precis över alltIsnogood skrev 2012-10-21 13:05:05 följande:Fast...den synns inte på bilden jag har där, då är det en bild på mitt ansikte.
Attans..måste ha ena regäla ansiktsmuskler...