• ulfsas

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (b) skrev 2012-09-11 08:37:23 följande:

Turné... du kan verkligen konsten att få en att känna sig speciell och utvald
    Så talar en riktig häradspåsättare vet du väl
    Man, 192 cm, 48 år, Sundbyberg, singel ;)
  • ulfsas
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-09-11 10:25:18 följande:
    Xmag: Jag tycker att du tänker helt rätt. Däremot förstår jag om det är långdistans det är tal om. Då kanske tjejerna känner att de satsar mycket mer, om du förstår. Där hade jag nog också velat veta någorlunda från början.
    Jag är helt för att hålla alla dörrar öppna, däremot har jag inte tid för folk som inte gör det tillbaka. Om jag träffar nån som säger "man får se var det tar vägen" så är jag helt på. Om jag träffar nån som säger "jag vill bara ha en kk" är jag inte alls på. För chansen att det ska ändras är så minimal. Jag kanske aldrig känner nåt för den personen heller, men jag vill aldrig säga nej till möjligheten. 

Jag ska på dejt imorgon. Med han som kallar mig "hjärtat" frekvent.  
    Gulligt Hjärta
  • ulfsas
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-09-11 10:55:16 följande:
    Nja, jag vet ju inte det. Det är gulligt om det är ärligt. Men jag är inte helt övertygad om hans uppsåt. Att kalla någon man aldrig träffat för "hjärtat" känns lite.... konstlat.
    Ja, eller att säga att ''jag älskar dig'' på tidigt stadium......min dotter kallar det en ''I love you slut'' Bra tänkt.

Svårt att ha så mycket känslor för någon man ännu inte har träffat. Förväntan och en viss spänning men mer är svårt att ha tycker jag.  
  • ulfsas
    modesto skrev 2012-09-13 17:22:41 följande:
    Man kan skydda sig och bli gravid ändå. Om man inte vill göra abort ska man inte ligga med de som inte vet säkert hur de vill ha det. De som vill ligga utan konsekvenser ska välja kvinnor som inte kan ha barn.
    En stilla undran bara. Menar du att man bara skall ha sex med varandra, även om man har skydd, om och när man vill ha barn?

Bara med infertila kvinnor? 
    Låte tråkigt och ohållbart. Den risken för abort får man väl ta då om man redan har skyddat sig menar jag.Glad 
  • ulfsas

Här raggas det friskt må jag sägaGlad

Hade tänkt att gå ut igår men svimmade av vid 23 snåret. Blev väckt av dottern kvart över 3 när hon ville ha skjuts hem.

Får vål prova Garbi ikväll kanske. 

• ulfsas
    Johnny Mnemonic skrev 2012-09-22 19:13:54 följande:
    Jag har en massa släkt i nigeria, avlägeset tydligen. men jag får mail om det ibland, alla är miljonärer men regeringen är uppenbarligen så korrumperad i nigeria så dom måste låna mitt konto och lite pengar för att dra igång transaktionen.
    VA, har du också det? Då kanske vi också är släkt på långt håll. Via Nigeria då. Förvånad
  • ulfsas
    modesto skrev 2012-09-22 13:47:24 följande:
    ok, jag är inte seriös, har absolut inga seriösa intentioner, så jag tror inte att det skulle vara bättre för mig.
    Om du inte är seriös, vad är du då ute efter?
  • ulfsas
    modesto skrev 2012-09-22 15:11:47 följande:
    varför ska hon pallra till dig och inte du till henne? Speciellt om du är mer intresserad, det verkar vara mer logiskt för mig att en man ska lägga pengar på en resa och ansträngning på att träffa en kvinna. Jag skulle aldrig vara så desperat att jag skulle åka till honom själv. Det finns undantag i den regeln om jag ska åka dit han är ändå eller om han är villig betala resan men inte annars. Är jag för konstig i svenska killarnas ögon?
    Varför skulle det vara mer logiskt att en man reste till dig? Du skulle alltså kunna resa till honom om du ändå var på väg dit! Låter ju inte som om du då var på väg till honom då...

Du är tydligen villig att resa till en man om han betalade kalaset.....

Förlåt att jag frågar men var är du ifrån? Var är din stolthet? Du låter ju inte bättre än en Nigeriascam i mina ögon.

Du låter som om pengar är viktigt för dig. Att du inte spenderar utan låter mannen stå för det. Har träffat på sådana damer.
    Tyvärr.

• ulfsas
    modesto skrev 2012-09-22 20:55:11 följande:
    Pengar är visst viktigt för mig, jag är inte intresserad att TA NÅGONS PENGAR men behålla mina. Jag har låg inkomst, jag måste vara  försiktig med mina pengar.  Det finns ingen man som skulle vara värd i mina ögon att jag ska spendera pengar på att träffa honom. Vill han träffa mig får han lägga ut för resan själv. Vi har nog olika uppfattningar om stolthet.
    OK. Det var inte menat som ett påhopp även om det kanske blev ett.
    Om man som du skriver har en låg inkomst så är det klokt att vara försiktig med slantarna.

Att jag gick igång var det att jag för en tid sedan hamnade på resa till London med en tjej jag träffat ett tag. Väl där ville hon att jag skulle stå för allt (exklusiva restaurangbesök, shopping, nöjen, fika , drinkar osv) pga att jag var äldre (jag då 47 o hon 43), jag var man, jag tjänade mer och att hon hade en stor skatteskuld.....

Kan säga att jag fixade mig ett eget hotell den kvällen. Är inte ute efter att försörja (ännu) en tjej. Demon
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!