• Anonym

Ärliga nätdejtingstråden!

NooneBird skrev 2013-02-16 13:47:41 följande:

Jo men det är precis det jag menar, att om killen VET att det finns intresse så är det bättre att vara ärlig och säga Nej tack istället för att göra som min exdejt gjort. Det är så jag menar att jag skulle göra, man känner efter lite om det finns något intresse efter dejten hör personen av sig och vill ses igen och jag inte är intresserad så kan man säga nej tack. Precis som när jag hört av mig efter en dejt och visat intresse men inte fått något svar, så kunde han då sagt nej tack. Hoppas att du förstod vad jag försökte säga här
    Om du vet att det inte finns intresse efter dejten, varför inte säga nej tack direkt? Du vill inte att killarna gör så?
  • Anonym
    Kreativt kaos skrev 2013-02-17 06:22:42 följande:
    Klockan är 06.20 och min dejt avslutades för 5 min sedan *flin*
    Hittade ni på nåt kul? 
  • Anonym
    Afrodita1979 skrev 2013-02-17 10:46:36 följande:
    Nu blir big-sis lite arg här... kan ju inte tänka mig att ni satt och spelade TP hela natten?!?! Jag hoppas du lyssnade på mitt råd??

Redogörelse tack!!

Annars vad, är hon en slampa som har sex på första dejten? En riktig kvinna vaktar sin blomma från de fula karlarna? Att det finns män som har den inställningen kan jag köpa litegrann, många män är idioter, men en kvinna?
  • Anonym

Påhopp på afro igen, ,, men när någon skrev ovan om att "någon hade liten" ja, tror ni hon får några påhopp? Såklart inte;)
    Jag förstår att du inte fått dig nåt på länge anonym, och är bitter. O upplever att du inte "håller mottot" för afro..,, därav ditt agg mot henne. du är säkert kort och fattig, ha ha

• Anonym
    Anonym skrev 2013-02-17 11:12:58 följande:
    Påhopp på afro igen, ,, men när någon skrev ovan om att "någon hade liten" ja, tror ni hon får några påhopp? Såklart inte;)

Jag förstår att du inte fått dig nåt på länge anonym, och är bitter. O upplever att du inte "håller mottot" för afro..,, därav ditt agg mot henne. du är säkert kort och fattig, ha ha

Ja jag är kort, student och kvinna. Har du fler frågor?
  • Anonym
    Anonym (rainbow) skrev 2013-02-17 11:13:40 följande:
    Kvinnor ska med andra ord by default växa långt hår under armarna, bränna sin bh och beta av krogkön, allt i frihetens tecken

Nej men, tror att genuspropagandan  platsar bättre på annat håll. Om du läst tillbaka lite i tråden hade du haft koll på kontexten till Afros kommentar, som rimligtvis handlade om att vara rädd om sig själv så att man inte blir utnyttjad av män med taskig inställning. 

Om jag är på dejt och passar på att få mitt behov av sex tillfredsställt så blir jag utnyttjad av en man med taskig inställning. Det är ungefär så långt vi kommit på de knappt hundra år som gått sen vi fick rösträtt.
  • Anonym
    Anonym (rainbow) skrev 2013-02-17 11:56:29 följande:
    Men nu pratade vi inte om ditt sexbehov, eller hur?

Som sagt, kontext. Skål 
    Så utifrån kontext så har Tusse inget. Skål
  • Anonym
    Anonym (hur gör man?) skrev 2013-02-20 20:08:22 följande:
    en fråga till herrarna i tråden:

efter en mycket bra fikaträff gör jag bort mig lite och säger att jag gärna ses igen....det skulle man tydligen inte säga så fort, han blev generad eller besvärad eller hur det nu var:)
    Nu vet jag inte vad mannen i fråga tänker för vi ska höras av. Vad tror ni? Är det risk för att han dissar mig pga att jag var så rättfram där på slutet, jag borde inte sagt nåt utan väntat tills man hördes av igen? Om han tyckte dejten var bra i övrigt, kan en sån sak göra att man väljer säga nej? Fick han kanske bilden av att jag är en "klistrig" typ (vilket jag inte är)?
    Nu är jag inte herre men har har fått många råd från killar angående ämnet.

Är han intresserad så hör han av sig. Om inte så spelar det ingen roll för du är grym och kan hitta andra. Hans förlust. Klängig eller needy är du först om du sätter han på en pidelpall och gör han till centrum av ditt liv. Dvs man kväver den andre personen, glömmer bort att ta hand om sig, grubblar för mkt etc och det är attraktionsdödande. Tycker du tänker lite för mkt och gör lite höna av en fjäder. Han hör av sig om han är intresserad. Du behövde heller inte säga det, killar gillar att jaga men om dejten gick bra så ja då är det bara boka en dag till. Vill han inte, nexta.

• Anonym
    Thyla skrev 2013-02-21 13:55:49 följande:
    Si, Det såg jag och det är det jag tycker låter som lite åt rebound hållet. Men om du är nöjd så- kör på. :)
    va menas med rebound?
  • Anonym
    Afrodita1979 skrev 2013-02-23 08:28:08 följande:

Märker att man påverkas en hel del att bli "dissad" Har ju blit det 2 gånger i rad nu ju... dels dejten nu o han som jag träffade när jag var ute på min mello-kväll om ni minns?
    Kände mig jättelåg igår kväll... somnade tidigt o ville bara sova typ. Känns iofs bättre idag men ändå tråkigt. Nu vet jag inte om man ska börja chatta med andra direkt eller ska man typ först komma över detta... eller hur tänker ni??
    Hur gör man? Obestämd   

Man nextar. 

Och tar hand om sig själv t.ex genom att skaffa ny hobbie.
    Gör inte killen till centrum av ditt liv.  
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!