Anonym (hur gör man?) skrev 2013-02-20 20:08:22 följande:
en fråga till herrarna i tråden:
efter en mycket bra fikaträff gör jag bort mig lite och säger att jag gärna ses igen....det skulle man tydligen inte säga så fort, han blev generad eller besvärad eller hur det nu var:)
Nu vet jag inte vad mannen i fråga tänker för vi ska höras av. Vad tror ni? Är det risk för att han dissar mig pga att jag var så rättfram där på slutet, jag borde inte sagt nåt utan väntat tills man hördes av igen? Om han tyckte dejten var bra i övrigt, kan en sån sak göra att man väljer säga nej? Fick han kanske bilden av att jag är en "klistrig" typ (vilket jag inte är)?
Nu är jag inte herre men har har fått många råd från killar angående ämnet.
Är han intresserad så hör han av sig. Om inte så spelar det ingen roll för du är grym och kan hitta andra. Hans förlust. Klängig eller needy är du först om du sätter han på en pidelpall och gör han till centrum av ditt liv. Dvs man kväver den andre personen, glömmer bort att ta hand om sig, grubblar för mkt etc och det är attraktionsdödande. Tycker du tänker lite för mkt och gör lite höna av en fjäder. Han hör av sig om han är intresserad. Du behövde heller inte säga det, killar gillar att jaga men om dejten gick bra så ja då är det bara boka en dag till. Vill han inte, nexta.