Ärliga nätdejtingstråden!
Afrodita1979 skrev 2013-02-10 21:03:36 följande:
Hur kunde jag veta att det skulle komma ett svar från "anonym" på detta, haha! Du är pinsam. Det är för genomskinligt. Fast du verkar ju inte ha fattat vad jag skrivit. Läs om! Läs rätt!
Jag var den som tog initiavitvet igår... så vad då vänta ut mig? Jag föredrar en ömsesidig relation där man ger och tar. Så dina argument går inte ihop.
Men visst, vill han ha en tjej som tar för sig och tar initiativ och är mes själv, som är osäker och inte vågar ta för sig - ja då är det inget för mig. Så jag går liksom inte miste om nåt. Enkelt
Och nej, detta är inte att spela spel - inte i min värld. Jag vet att DU inte gillar att spela spel men det beror på vad man menar med att spela spel. Detta handlar mer om att ge och att ta.
Så, lägg ner att gå på mig. Jag vet att jag visst trycker på dina knappar men det är inte min mening.... och ge fan att gå på mig. Jag vill hänga i tråden men DU gör att det jag kommer försvinna härifrån.
Nu tycker jag att du är överdrivet känslig, får jag inte ens säga hur JAG tänker när det gäller killar?? Det pinsamma är att du tar åt dig så uppenbart, får jag inte ens tänka eller tycka annorlunda än dig? Om en kille hade gjort som du igår, hade DU tänkt "han tog iniativ igår, nu är det min tur"? JAG hade inte sett DET lilla som att ta initiativ, så där tänker jag annorlunda och det får jag faktiskt säga. Men visst, om du tar att alla som inte tycker som du hoppar på dig så blir det ju svårt. Trist i så fall.