Inlägg från: Anonym (men) |Visa alla inlägg
  • Anonym (men)

Ärliga nätdejtingstråden!

Tusse85 skrev 2013-01-09 16:51:21 följande:
    Har försökt mig på badoo nu i typ 2 timmar. Iofs väldigt mycket folk, men fy tycker det ändå är en hemsk sida där folk ska sitta och betygsätta mina bilder och folk struntar fullkomligt i vad jag söker så får mail av alla. :/

Det är väl lite mer som knullkontakt. typ.
  • Anonym (men)

Ingen Sthlmare som testat "Shake My World"? Tyckte jag verkade kul,med lite aktiviteter osvGlad

• Anonym (men)
    Anonym (b) skrev 2013-01-09 17:39:25 följande:

Oj jag skriver ofta med 3 punkter... snacka om sexuellt frustrerad busted

Jag med..Beror på i vilket sammanhang. Men nu skrev ni ju med kommatecken?,,,,,,,,det ser konstigare ut en punkt..
  • Anonym (men)
    Dorian Ertymexx skrev 2013-01-09 18:20:27 följande:

Vad är det?

Nu var det flera år sedan..men jag fick ett mail..jag kanske fortfarande är medlem?Tyst

Någon la ut en aktivitet och man anmälde sig,fanns ett begränsat antal platser. Ibland var det middag på någon resturang..teaterbesök..picknick på Gärdet..löpning..etc etc
    Så såg man vilka som anmälde sig och kanske var det någon som föll en i smaken..eller att man kom överens att gå ihop på någon aktivitet.  
  • Anonym (men)

2 ex med psykiskt ohälsa? hmm..nä,det är väl bra att man är ärlig.
    Hoppas det går bra i telenGlad 

• Anonym (men)
    Anonym (rainbow) skrev 2013-01-09 21:41:41 följande:
    Jag snackade också med en kille med det på "CV:t"...blev lite rädd och tyckte att vi ska nog vara vänner Tungan ute

Ja,precisTungan ute
  • Anonym (men)
    Anonym (rainbow) skrev 2013-01-09 22:23:57 följande:
    Lustigt att man dras till vissa saker. Jag är inte alls attraherad till män i uniform men har en sjukt konstig svaghet för långa män (konstig eftersom det gått så långt att jag nobbar killar som "bara" är 23 cm längre än mig, t.ex.)
    Men hehe..hur lång är du? Visst, vill också ha en längre kille..men 23cm längre,då blir han rätt långGlad
  • Anonym (men)
    Tusse85 skrev 2013-01-09 22:32:46 följande:
    Fast räknar man är 23 cm ganska vanligt... jag är 159 cm så plus 23 cm så är mina killar 182 cm. Och det är ju egentligen helt perfekt :)

mm,men jag är 170cm..
  • Anonym (men)
    Tusse85 skrev 2013-01-09 22:38:13 följande:
    Men då är 193 perfekt ju för dig ;) Med killar som är 23 cm längre kan man med gott samvete ha högklackat oxå...gillar ditt krav rainbow!

Jo,jag vet..men 193cm..tycker inte folk är så långa. Jag nöjer mig med minst 10cm klackar i värsta fallFlört
  • Anonym (men)
    ulfsas skrev 2013-01-09 22:44:38 följande:
    Bra för killen att vara hyfsat lång om tjejen vill ha klackarSolig

Ja och det är mysigt. faktiskt.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!